تیم ملی تکواندو ایران بدون سرمربی و رئیس راهی انگلستان شد

به گزارش وبلاگ بهروز، در حالی که قرار بود کاروان تکواندو ایران برای حضور در بیست و چهارمین دوره رقابتهای قهرمانی دنیا در یک گروه شب گذشته راهی منچستر گردد، به دلیل نرسیدن ویزا هشت عضو تیم ملی، گروه نخست بدون سید محمد پولادگر و فریبرز عسگری تهران را ترک کردند.

تیم ملی تکواندو ایران بدون سرمربی و رئیس راهی انگلستان شد

سفارت انگلستان در ترکیه تاکنون برای آرمین هادی پور، میرهاشم حسینی، عرفان ناظمی، سجاد مردانی، علی محمد بسحاق، آرش فرهادیان، سید محمد پولادگر و نماینده وزارت ورزش ویزا صادر نکرده است. سایر نفرات شب گذشته راهی دوحه شده و از آنجا به منچستر رفتند.

فریبرز عسگری سرمربی تیم ملی نیز در تهران ماند تا ادامه تمرینات ملی پوشان را تا صدور ویزا پیگیری کند. گفته می گردد تا روز دوشنبه ویزا سایر اعضای تیم صادر و آنها راهی انگلستان خواهند شد.

بر اساس برنامه اعلام شده از سوی کمیته برگزاری مسابقات رقابتهای اوزان اول و سوم روز پنجشنبه 26 اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد و با توجه به صادر نشدن ویزا حسینی و هادی پور کادر فنی کار دشواری برای آماده سازی این دو خواهد داشت.

بیست و چهارمین دوره رقابتهای تکواندو قهرمانی دنیا چهارشنبه هفته جاری با حضور 975 تکواندوکار از 150 کشور به میزبانی انگلستان در منچستر شروع می گردد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "تیم ملی تکواندو ایران بدون سرمربی و رئیس راهی انگلستان شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تیم ملی تکواندو ایران بدون سرمربی و رئیس راهی انگلستان شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید