جدایی هانسی فلیک از بایرن مونیخ قطعی شد

به گزارش وبلاگ بهروز، جدایی هانسی فلیک، سرمربی آلمانی بایرن مونیخ از این تیم قطعی شد.

جدایی هانسی فلیک از بایرن مونیخ قطعی شد

به گزارش گروه ورزشی وبلاگ بهروز، شایعات در خصوص آینده هانسی فلیک بالاخره قطعی شد و او بعد از فزونی تیمش مقابل ولسفبورگ خبر از جدایی از بایرن مونیخ داد. تنها چند ماه بعد از فتح سه گانه ای تاریخی و رقم زدن نتایجی به یادماندنی روی نیمکت بایرن مونیخ، هانسی فلیک تصمیم به جدایی از این باشگاه گرفته است. به نظر می رسد مقصد بعدی او تیم ملی آلمان خواهد بود و او بعد از رقابت های یورو 2020 به جای یوواخیم لوو روی نیمکت ژرمن ها قرار می گیرد.

در ماه های اخیر اخبار زیادی در خصوص بروز اختلافات در بدنه باشگاه بایرن مونیخ خصوصا هانسی فلیک و حسن صالح حمیدزیچ منتشر شده بود و به نظر می رسد در نهایت این درگیری ها سرمربی آلمانی و پیروز بایرن را متقاعد به قطع همکاری و جدایی نموده است. بایرن مونیخ علیرغم ارائه نمایشی خوب در برابر پاری سن ژرمن از لیگ قهرمانان حذف شد تا شانسی برای تکرار فتح سه گانه نداشته باشد.

البته با فزونی امروز بایرن مونیخ برابر ولفسبورگ، آنها در آستانه فتح دوباره بوندسلیگا قرار گرفته اند. بایرن در حال حاضر با هفت امتیاز فزونی نسبت به لایپزیش در فاصله پنج هفته مانده به سرانجام فصل در صدر جدول واقع شده است. اخبار حاکی از احتمال حضور جولیان ناگلزمان، سرمربی جوان لایپزیش روی نیمکت بایرن مونیخ بوده است.

هانسی فلیک 56 ساله در نوامبر 2019 به عنوان سرمربی بایرن انتخاب شد و در اولین فصل حضور خود این تیم را به عنوان قهرمانی بوندسلیگا، جام حذفی آلمان و لیگ قهرمانان اروپا رساند. جالب اینجاست ابتدا قرار بود هانسی فلیک به صورت موقت راهنمایی بایرن مونیخ را به عهده بگیرد، اما آغاز درخشان او باعث شد مدیران باشگاه قرارداد این سرمربی را دائمی سازند. البته هانسی فلیک تا سال 2023 با بایرن مونیخ قرارداد دارد و جدایی او منوط به مجوز باشگاه خواهد بود.

هانسی فلیک در سرانجام این ملاقات گفت: امروز به مدیران تیم گفتم که دوست دارم در سرانجام فصل قراردادم را فسخ کنم. برای من مهم بود که ابتدا مدیران تیم شخصا از سوی خودم درباره این تصمیم اطلاع پیدا کند. من بعد از حذف بایرن مونیخ از لیگ قهرمانان و در طول هفته قبل به مسئولان باشگاه در خصوص تصمیم خودم اطلاع دادم.

من همچنین می خواهم از باشگاه که فرصت راهنمایی این تیم فوق العاده را به من داد تشکر کنم. این تصمیم برای من آسان نبود. من هوادار این باشگاه هستم و گرد مولر، پل برایتنر و کارل هاینی رومنیگه همگی اسطوره های دوران کودکی من بودند و من همواره از باشگاه ممنون خواهم بود. ما در این تقریبا دو سال عملکرد درخشانی در کنار یکدیگر داشتیم و من تحت تاثیر کیفیت و نگرش تیم قرار گرفتم. در خصوص دلایل جدایی من نیز در باشگاه صحبت شده و همانجا نیز خواهد ماند.

هانسی فلیک در خصوص احتمال حضور در تیم ملی آلمان گفت: هنوز هیچ صحبتی با اولیور بیرهوف در خصوص حضور در تیم ملی آلمان نداشته ام و آینده تعیین نیست، زیرا ما درگیر مراحل مهم لیگ قهرمانان و بوندسلیگا بودیم. البته حضور روی نیمکت تیم ملی آلمان گزینه ای است که هر مربی باید آن را در نظر بگیرد. اما برای من اتفاقات چند هفته گذشته آسان نبود. من همه چیز را به باشگاه گفتم و این خیلی مهم بود. حرف بیشتر برای گفتن ندارم.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "جدایی هانسی فلیک از بایرن مونیخ قطعی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جدایی هانسی فلیک از بایرن مونیخ قطعی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید