یوونتوس خود را برای ضربات پنالتی آماده نموده است

به گزارش وبلاگ بهروز، خبرنگاران: گروهی از رسانه های ورزشی ایتالیا فاش کردند، سرمربی یوونتوس شاگردانش را برای کشیده شدن بازی برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان به ضربات پنالتی آماده نموده است.

یوونتوس خود را برای ضربات پنالتی آماده نموده است

به گزارش وبلاگ بهروز و به نقل از سایت فوتبال ایتالیا، گروهی از رسانه های ایتالیایی فاش کردند، آنتونیو کنته، سرمربی یوونتوس در جریان تمرینات امروز تیم خود برای مصاف با بایرن مونیخ با 7 بازیکن بانوی پیر به طور جداگانه زدن ضربات پنالتی را تمرین نموده است.

یوونتوس فردا شب در دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا میزبان بایرن مونیخ است و امید دارد که با جبران شکست 2 بر صفر بازی رفت راهی مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا گردد.

طبق گزارش ها کنته با 5 پنالتی زن همیشگی خود به علاوه 2 بازیکن دیگر جداگانه ضربات پنالتی را تمرین نموده است که این هفت نفر عبارتند از: میرکو ووچینیچ، فابیو کوالیارلا، آندره آ پیرلو، کلودیو مارکیزیو، پل پوگبا، آندره آ بارزاگلی و لئوناردو بونوچی.

آرتورو ویدال و سباستین جووینکو هم دیگر پنالتی زن های یوونتوس هستند که اولی به خاطر دوکارته بودن محروم و دومی مصدوم و ناآماده است.

منبع: تسنیم

به "یوونتوس خود را برای ضربات پنالتی آماده نموده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یوونتوس خود را برای ضربات پنالتی آماده نموده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید