خبرنگاران مصرف آب شرب در ارومیه 2.7 مترمکعب در ثانیه است

به گزارش وبلاگ بهروز، ارومیه- خبرنگاران- مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی با اشاره به اینکه 100 درصد جمعیت شهر ارومیه تحت پوشش این نهاد است، گفت: مصرف آب شرب در مرکز استان، 2.7 مترمکعب در ثانیه است.

خبرنگاران مصرف آب شرب در ارومیه 2.7 مترمکعب در ثانیه است

علیرضا رضوی روز آدینه در گفت و گو با خبرنگار وبلاگ بهروز اضافه نمود: نیم مترمکعب این میزان از تصفیه خانه شماره یک و 1.5 مترمکعب دیگر نیز از مدول اول تصفیه خانه شماره 2 ارومیه تامین می گردد.

وی افزود: علاوه بر آن، 40 حلقه چاه آب نیز در مدار بهره برداری در ارومیه واقع شده است که از ظرفیت آنها هم برای فراوری آب مورد احتیاج شهروندان به طور کامل استفاده می گردد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی از افزایش قابل توجه مصرف آب در ارومیه با شیوع بیماری کرونا اطلاع داد و اعلام کرد: همه ظرفیت های تامین آب در مرکز استان به کار گرفته شده تا مشکل قطعی آب نداشته باشیم.

رضوی از شروع احداث مدول دوم تصفیه خانه آب شماره 2 ارومیه در شهریور سال جاری اطلاع داد و گفت: این طرح در حال حاضر از 15 درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار است.

وی اضافه نمود: امیدواریم این طرح تا تابستان سال 1402 به مدار بهره برداری وارد گردد.

وی اعلام کرد: اعتبار در نظر گرفته شده برای اجرای این طرح 950 میلیارد ریال بوده که به تدریج با همراهی بخش خصوصی و پیمانکار تامین و مصرف خواهد شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی با اشاره به بازدید روز گذشته آیدین رحمانی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار از این طرح گفت: در این بازدید نیز معاون استاندار از اقدامات انجام شده در راستای جلوگیری از قطعی آب در تابستان سال جاری با وجود افزایش قابل توجه مصرف قدردانی کرد.

به گزارش وبلاگ بهروز، ارومیه 800 هزار نفر جمعیت دارد که سرانه مصرف آنها با شیوع کرونا به بیش از 200 لیتر در روز رسیده است.

این استاندارد در جهان کمی بیشتر از 100 لیتر برای هر فرد در روز معین شده است.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران مصرف آب شرب در ارومیه 2.7 مترمکعب در ثانیه است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران مصرف آب شرب در ارومیه 2.7 مترمکعب در ثانیه است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید