خبرنگاران 6نفر از عاملان سرقت های مسلحانه در جنوب شرق کشور دستگیر شدند

به گزارش وبلاگ بهروز، زاهدان- خبرنگاران- جانشین فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: 6 نفر از عاملان سرقت های مسلحانه و تجاوز به عنف با کوشش شبانه روزی پلیس در جنوب شرق کشور دستگیر و 19 فقره سرقت نیز کشف شد.

خبرنگاران 6نفر از عاملان سرقت های مسلحانه در جنوب شرق کشور دستگیر شدند

سردار احمد طاهری روز چهارشنبه در این باره اظهارداشت:پلیس آگاهی با همکاری دیگر رده های عملیاتی سطح استان در آنالیز پرونده های سرقت های مسلحانه و به عنف در هفته گذشته 6 نفر از عاملان این سرقت ها را شناسایی و تحت مراقبت قرار دادند.

وی اضافه نمود: ماموران انتظامی شهرستان های زاهدان،ایرانشهر و چابهار با هماهنگی های قضائی این سارقان را در عملیات های مختلف دستگیر کردند.

جانشین فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: در پی دستگیری این سارقان یک دستگاه خودرو و یک دستگاه موتورسیکلت مسروقه، 12دستگاه تلفن همراه و مقادیری وجه نقد مسروقه به همراه تعدادی سلاح و مهمات و چند قبضه سلاح سرد کشف شد.

وی توضیح داد: متهمان در بازجوئی های به عمل آمده به 2 فقره سرقت مسلحانه مغازه، چهار فقره سرقت مسلحانه تلفن همراه، یک فقره سرقت به عنف مغازه، یک فقره سرقت به عنف خودرو و 11 فقره سرقت به عنف وجه نقد و تلفن همراه اعتراف کردند.

سردار طاهری با اشاره به ادامه تحقیقات از متهمان برای کشف دیگر جرائم احتمالی اعلام نمود: پلیس سیستان و بلوچستان بر تداوم اجرای طرح های ارتقای امنیت اجتماعی بویژه در برخورد با جرایم خشن و سرقت های به عنف و مسلحانه برای افزایش رفاه اجتماعی شهروندان با حداکثر توان خود ادامه خواهد داد و در این جهت از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران 6نفر از عاملان سرقت های مسلحانه در جنوب شرق کشور دستگیر شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران 6نفر از عاملان سرقت های مسلحانه در جنوب شرق کشور دستگیر شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید