خبرنگاران 90 شرکت در مرکز رشد واحدهای فناور دامغان مستقر شد

به گزارش وبلاگ بهروز، سمنان- خبرنگاران- رئیس پارک علم و فناوری استان سمنان گفت: 90 شرکت فعال دامغان که در زمینه های مختلف فعالیت دارند، در مرکز رشد این شهر مستقر شدند.

خبرنگاران 90 شرکت در مرکز رشد واحدهای فناور دامغان مستقر شد

محسن نظری روز دوشنبه در گفت و گو با وبلاگ بهروز به مصوبه حمایتی از شرکت های فناور در دامغان اشاره نمود و افزود: سال جاری تا به امروز 10 میلیارد ریال تسهیلات در قالب مصوبه های حمایتی به شرکت های فناور در دامغان پرداخت شده است.

وی افزود: مجموعه پارک علم و فناوری در حقیقت متولی جهش فراوری و توسعه فناوری و نوآوری در کل استان است و بدون شک طبق برنامه از طرح های نوآور استقبال می نماید.

نظری ادامه داد: به منظور جهش فراوری و ارتقای سطح دانش فناوری در استان، برنامه های بسیار خوبی از جمله جذب شرکت ها و استارتاپ ها داریم.

وی گفت: در مراکز رشد، شرکت ها، استارتاپ ها و صاحبان ایده جذب می شوند که می توانند پس از جذب، از حمایت های پارک علم و فناوری استان سمنان در زمینه های مختلف استفاده نمایند.

نظری به حمایت های پارک علم و فناوری استان از ایده ها اشاره نمود و افزود: این حمایت ها قالب های مختلفی دارد که بحث توسعه بازار، تجاری سازی ایده و شرکت در نمایشگاه های مختلف از جمله حمایت های مراکز است.

وی توضیح داد: پارک علم و فناوری از همه دانشگاهیان، صاحبان ایده و جوانان تقاضا دارد که در صورت داشتن ایده یا علاقه به ایجاد کسب و کار متنوع، به پارک علم فناوری استان و یا مراکز رشد مستقر در شهرهای استان مراجعه نمایند و با استقرار در این مراکز مشمول حمایت شوند.

نظری افزود: ارائه تسهیلات به شرکت های فناور با توجه به نوع شرکت و خدمات، دارای مقادیر متنوع و مختلفی است که طبق قوانین حمایتی پارک های علم و فناوری، از این شرکت ها و ایده ها حمایت می کنیم.

رئیس پارک علم و فناوری استان سمنان گفت: توسعه اولیه شرکت های کوچک، توسعه بازار، یاری به ساخت نمونه اولیه و یا ایجاد شخصیت حقوقی، از جمله حمایت های مهم این مرکز است.

مراکز رشد با هدف تقویت صندلی کسب و کارهای نوین و مبتنی بر ایده و علم فعالیت می نمایند.

در حال حاضر 2 مرکز در شهرستان دامغان شامل مرکز رشد واحدهای فناور و مرکز نوآوری دانشگاه دامغان، وابسته به پارک علم و فناوری استان سمنان در حال فعالیت هستند.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران 90 شرکت در مرکز رشد واحدهای فناور دامغان مستقر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران 90 شرکت در مرکز رشد واحدهای فناور دامغان مستقر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید