دومین مدال طلا برای حسن تفتیان، هاشمی و قنبرزاده نقره گرفتند

به گزارش وبلاگ بهروز و به نقل از سایت رسمی فدراسیون دوومیدانی، حسن تفتیان رکورددار دو 100 متر کشورمان ظهر امروز (پنجشنبه) در دومین مرحله از مسابقات دوومیدانی جایزه بزرگ آسیا در تایلند برای دومین بار در این ماده قهرمان شد و مدال طلا گرفت.

دومین مدال طلا برای حسن تفتیان، هاشمی و قنبرزاده نقره گرفتند

تفتیان با ثبت زمان 10:41 ثانیه بار دیگر بر سکوی نخست ایستاد و دوندگان چین و هند به ترتیب دوم و سوم شدند. رکورددار دوی 100 متر ایران در مرحله نخست که روز دوشنبه (اول تیرماه) برگزار گشت، با زمان 10:24 قهرمان شده بود.

همچنین سجاد هاشمی آهنگری، نماینده دوی 400 متر کشورمان در رقابتهای دوومیدانی جایزه بزرگ آسیا، ضمن شکستن رکورد شخصی خود در این ماده به مدال نقره رسید. این دونده با ثبت زمان 45:98 ثانیه نایب قهرمان این ماده شد. هاشمی پیش از این روز دوشنبه در مرحله نخست این رقابتها با ثیت زمان 46:72 ثانبه مدال طلا گرفت و قهرمان شد. مهدی زمانی دیگر نماینده کشورمان در این ماده با ثبت زمان 46:20 ثانیه از رسیدن به سکو بازماند و در جایگاه چهارم ایستاد. در این ماده دوندگان هند و ویتنام اول و سوم شدند.

کیوان قنبرزاده رکورددار پرش ارتفاع ایران نیز بار دیگر رکورد ملی را تکرار کرد و با پرش از مانع 2.26 سانتی متر نایب قهرمان شد. قنبرزاده روز دوشنبه در نخستین مرحله این رقابتها با همین پرش به مدال طلا دست یافته بود. امروز در پرش ارتفاع پرنده سوریه با 2.29 سانتی متر قهرمان شد و نماینده ویتنام با 2.26 و تعدادی خطای کمتر برنز گرفت.

منبع: خبرگزاری مهر

به "دومین مدال طلا برای حسن تفتیان، هاشمی و قنبرزاده نقره گرفتند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دومین مدال طلا برای حسن تفتیان، هاشمی و قنبرزاده نقره گرفتند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید