دیدار وزیر ورزش با مدیران باشگاه پیکان

به گزارش وبلاگ بهروز، وزیر ورزش و جوانان روز گذشته با مدیران گروه صنعتی ایران خودرو و همچنین باشگاه پیکان دیدار کرد.

دیدار وزیر ورزش با مدیران باشگاه پیکان

به گزارش وبلاگ بهروز و به نقل از روابط عمومی باشگاه پیکان، حمید سجادی، وزیر ورزش و جوانان روز گذشته در یکی از آخرین برنامه های کاری خود در سال 1400 در مجموعه بزرگ ایران خودرو حضور یافت و با مدیران این شرکت خودروسازی و همچنین مسئولان باشگاه پیکان دیدار کرد.

در این نشست صمیمانه که با حضور دکتر سجادی وزیر ورزش، دکتر مهدی خطیبی مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو، امیر عطابخش مدیرعامل، محمدعلی طاهری قائم مقام و اسحاق اینانلو نایب رئیس هیات مدیره باشگاه پیکان برگزار گشت، درباره توسعه امکانات ورزشی و ساخت و ساز اماکن ورزشی بحث و مصاحبه شد.

همچنین توجه به زیر ساخت ها و ساخت اماکن ورزشی تازه در دستور کار گروه صنعتی ایران خودرو قرار گرفت و در آینده ای نزدیک با رهنمودهای وزارت ورزش شاهد رشد فضاهای ورزشی از طریق مجموعه ایران خودرو خواهیم بود، اقدامی که در راستای بالاتر رفتن سرانه ورزشی کل کشور صورت خواهد گرفت و مجموعه ایران خودرو و باشگاه پیکان در این خصوص پیش قدم شدند.

همچنین در این نشست، مدیران باشگاه پیکان به برخی موانعی که نهادهای زیر مجموعه دیگر وزارتخانه ها برای باشگاه ها به وجود آورده اند و مانع از سهولت در باشگاه داری شده، اشاره کردند که وزیر ورزش و جوانان قول پیگیری این موضوع را از دستگاه های مربوطه داد. این مسئله با ارتباط سه جانبه میان وزارت ورزش، وزارت اقتصاد و دارایی و وزارت کار و رفاه اجتماعی حل خواهد شد و می تواند به کاهش مسائل موجود در باشگاه های حرفه ای ورزش کشور کمک کند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "دیدار وزیر ورزش با مدیران باشگاه پیکان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دیدار وزیر ورزش با مدیران باشگاه پیکان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید