راه اندازی رشته علوم پزشکی در دانشگاه آزاد همدان

به گزارش وبلاگ بهروز، نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی گفت: پرونده راه اندازی رشته علوم پزشکی در دانشگاه آزاد همدان تکمیل و در اختیار وزارت بهداشت قرار می گیرد.

راه اندازی رشته علوم پزشکی در دانشگاه آزاد همدان

به گزارش خبرنگار از ،حمیدرضا حاجی بابایی نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی شب گذشته در ستاد مقابله با ویروس کرونا استان همدان که با حضور وزیر بهداشت برگزار گردید، اعلام کرد: بعلاوه یک بیمارستان با موضوع دانشگاه آزاد هم در همدان ساخته و راه اندازی می گردد.

او افزود: همدان در حوزه بهداشت و درمان به دلیل کسب رتبه های برتر در منطقه مطرح و صندلی ممتازی دارد و هم اینک از هر 100 بیمار مراجعه کننده به بیمارستان های این استان 50 نفر غیربومی (ساکن دیگر استان ها و خارج از کشور) هستند.

نماینده مردم شهرستان های همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی، کلنگ زنی بیمارستان یک هزار تختخوابی، شروع مرحله دوم بیمارستان جامع سرطان و تکمیل بیمارستان 330 تختخوابی اکباتان و تجهیز بسیاری از بیمارستان ها از جمله دریافت 130 دستگاه دیالیز در دوران کرونا را از جمله اقدام های عمرانی ارزشمند حوزه بهداشت و درمان استان همدان نام کرد.

حاجی بابایی گفت: برداشته شدن محدودیت سنی برای واکسیناسیون افراد در استان همدان کار مبارکی است که حاصل اقدامات موثر اجرا شده است.

نماینده همدان و فامنین در خانه ملت، مظلوم ترین افراد شاغل در دانشگاه علوم پزشکی را نیرو های قراردادی و شرکتی دانست که در جریان شیوع کرونا جهادی فعالیت کردند و خواهان معین تکلیف و ساماندهی شرایط این نیرو ها شد.

نماینده دیگر همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی هم گفت: اگر زودتر از نیرو های جهادی برای مهار ویروس کرونا استفاده می شد امروز شاهد موفقیت های بیشتر استان در این عرصه بودیم.

ج

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "راه اندازی رشته علوم پزشکی در دانشگاه آزاد همدان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راه اندازی رشته علوم پزشکی در دانشگاه آزاد همدان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید