سونی: بازی های پلی استیشن حداقل یک سال در انحصار کنسول باقی می مانند

به گزارش وبلاگ بهروز، هرمن هالست (Hermen Hulst)، رئیس استودیوهای پلی استیشن، به تازگی در مورد عرضه بازی های انحصاری سونی برای رایانه های شخصی صحبت کرده است.

سونی: بازی های پلی استیشن حداقل یک سال در انحصار کنسول باقی می مانند

او بیان کرده که عرضه بازی های انحصاری پلی استیشن روی رایانه های شخصی حداقل یک سال زمان خواهد برد. البته یک استثنا در این میان وجود دارد و آن هم بازی های سرویس محور هستند که ممکن است زودتر از زمان ذکر شده منتشر شوند. با توجه به این واقعیت که این شرکت برنامه هایی برای 10 بازی سرویس محور در دست اجرا دارد، به نظر می رسد که طرفداران رایانه های شخصی باید حسابی خشنود باشند. هالست در مصاحبه ای گفت:

همانطور که می دانید، سونی در چند سال گذشته تغییر قابل توجهی در رویکرد خود در قبال رایانه های شخصی داشته است. این شرکت در جولای سال گذشته، شرکت Nixxes را خریداری کرد و بازی های انحصاری مهم پلی استیشن نظیر هورایزن زیرو داون، اسپایدرمن و گاد آو وار را برای این پلتفرم منتشر کرد. اتفاقی که شاید کسی انتظارش را نداشت. با این حال سونی اکنون انتظار دارد که در سال مالی جاری خود، 300 میلیون دلار از نسخه های کامپیوتر بازی های خود رونمایی کند.

این رویکرد نیز ظاهرا به این زودی ها تغییر پیدا نخواهد کرد زیرا سونی به نظر می رسد که روی رایانه های شخصی حساب زیادی باز کرده است و حتی چندی پیش خبرهایی مبنی بر لانچر این شرکت برای کامپیوتر منتشر شد که البته فعلا به طور رسمی تایید نشده است. در نهایت در رابطه با بازی هایی از پلی استیشن که قرار است روی رایانه های شخصی منتشر شوند، می توان به Uncharted: Legacy of Thieves در 19 اکتبر (27 مهر) و بازسازی لست آو آس 1 در تاریخی نامشخص اشاره کرد.

منبع: PCGamer

منبع: دیجیکالا مگ

به "سونی: بازی های پلی استیشن حداقل یک سال در انحصار کنسول باقی می مانند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سونی: بازی های پلی استیشن حداقل یک سال در انحصار کنسول باقی می مانند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید