شرکت تکنو از طرح مفهومی گوشی رول شونده خود رونمایی کرد

به گزارش وبلاگ بهروز، با وجود اینکه بعضی از گوشی های تکنو در بازار ایران هم حضور دارند، ولی این برند همچنان برای بسیاری از کاربران یک نام ناشناخته محسوب می گردد. حالا این شرکت برای نمایشگاه IFA 2023 تصمیم گرفته یک گوشی مفهومی رول شونده را ارائه کند تا با این کار سروصدای زیادی راه بیندازد.

شرکت تکنو از طرح مفهومی گوشی رول شونده خود رونمایی کرد

این گوشی در حالت نرمال دارای نمایشگر 6.55 اینچی OLED LTPO است و در حالت باز شده، میزان نمایشگر به 7.11 اینچ افزایش پیدا می نماید. این شرکت مدعی شده که کل فرایند باز شدن نمایشگر حدود 1.3 ثانیه طول می کشد. بنابراین با وجود اینکه میزان نمایشگر به طور قابل توجهی بزرگ تر نمی گردد، اما در هر صورت این میزان بزرگ تر به کاربران اجازه می دهد از گوشی برای کارهایی مانند تماشای ویدیو، بازی کردن و وب گردی راحت تر استفاده نمایند.

بخشی از نمایشگر که در حالت نرمال استفاده نمی گردد، در پنل پشتی قرار می گیرد و از آن می توانید به عنوان نمایشگر همواره روشن بهره ببرید. ضمناً از همین قسمت می توانید برای ثبت عکس های سلفی با دوربین اصلی بهره ببرید. ضخامت این گوشی 9.93 میلی متر است که این یعنی نسبت به حالت بسته شده گلکسی زد فولد 5 ضخامت کمتری دارد. در تصاویر و ویدیو های منتشر شده، چین خوردگی چندانی در نمایشگر دیده نمی گردد ولی این موضوع باید مورد آنالیز قرار بگیرد.

این اولین باری نیست که شرکت تکنو از گوشی مفهومی رونمایی می نماید و همانطور که از نام این گوشی نو پیداست، این گوشی رول شونده هم لزوما قرار نیست راهی بازار گردد. اوپو هم از جمله شرکت هایی است که قبلا از یک گوشی مفهومی رول شونده رونمایی نموده و هنوز هیچ شرکتی پیروز شده چنین گوشی هوشمندی را راهی بازار کند.

منبع: Android Authority

منبع: دیجیکالا مگ

به "شرکت تکنو از طرح مفهومی گوشی رول شونده خود رونمایی کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرکت تکنو از طرح مفهومی گوشی رول شونده خود رونمایی کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید