هواوی میت پد پرو 11 با نمایشگر 120 هرتزی راهی بازار اروپا شد

به گزارش وبلاگ بهروز، هواوی میت پد پرو 11 که ماه گذشته در چین رونمایی شده بود، از امروز برای خرید در بازار اروپا هم در دسترس قرار گرفته است.

هواوی میت پد پرو 11 با نمایشگر 120 هرتزی راهی بازار اروپا شد

هواوی ماه گذشته از تبلت میت پد پرو 11 در چین رونمایی کرد. محصولی که هم اکنون در نمایشگاه IFA 2022 هم به نمایش گذاشته شده است. این تبلت در دو مدل با تراشه اسنپدراگون 870 و 888 به فروش خواهد رسید اما نمونه ای که در نمایشگاه IFA 2022 به نمایش گذاشته شده، از تراشه کرین 9000E بهره می برد.

با توجه به اطلاعات منتشر شده از سوی هواوی، میت پد پرو 11 در حال حاضر سبک ترین تبلت 11 اینچی بازار است که فقط 449 گرم وزن دارد. شکل ظاهری این تبلت بسیار ساده است. روی پنل پشتی جز ماژول دایره ای شکل نسبتا بزرگ که میزبان دو دوربین هم هست و لوگوی هواوی در مرکز، چیز دیگری را شاهد نیستیم. روی پنل جلو هم یک دوربین سلفی به صورت حفره ای در سمت چپ-بالای صفحه تعبیه شده تا بدین ترتیب میت پد پرو 11 یکی از محدود تبلت هایی باشد که دوربین سلفی به صورت حفره ای روی نمایشگر آن تعبیه شده است.

نمایشگر 11 اینچی این تبلت پنلی 10 بیتی از نوع OLED دارد که وضوح تصویر در آن به 2560 × 1600 پیکسل می رسد و از رفرش ریت 120 هرتز هم پشتیبانی می نماید. حواشی نسبتا کمی اطراف نمایشگر دیده می شوند تا بدین ترتیب نسبت صفحه نمایش به بدنه به رقم عالی 92٪ برسد. طبق ادعای هواوی، این نمایشگر می تواند رنگ ها را به شکلی بسیار دقیق به نمایش بگذارد و از این حیث، با مانیتورهای حرفه ای بازار هم برابری می نماید. بعلاوه این شرکت چینی مدعی شده نمایشگر میت پد پرو 11 تنها نمایشگری است که توانسته گواهی Full Care Display 3.0 را از شرکت TUV Rheinland دریافت کند.

دوربین اصلی که روی پنل پشتی تعبیه شده 13 مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/1.8 و پشتیبانی از قابلیت فوکوس اتوماتیک است که در کنار آن یک دوربین 8 مگاپیکسلی عریض با گشودگی دیافراگم f/2.2 و زاویه دید 112 درجه ای هم حضور دارد. دوربین سلفی هم 16 مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/2.2 و امکان فوکوس اتوماتیک است که می تواند 86 درجه را تحت پوشش خود داشته باشد.

از جمله قابلیت های خوب این تبلت می توان به بهره مندی از شش بلندگو، چهار میکروفون، قلم M-Pencil هواوی برای مولتی تسکینگ و اپلیکیشن هواوی Notes اشاره نمود. این دستگاه بعلاوه از قابلیت مولتی تسکینگ جالبی بهره می برد که به کاربر اجازه می دهد چهار اپلیکیشن را به صورت همزمان اجرا کند؛ دو اپلیکیشن در حالت اسپلیت اسکرین و دوتای دیگر هم به صورت حباب های شناور.

این دستگاه از 128 گیگابایت حافظه داخلی و 8 گیگابایت حافظه رم بهره می برد، از وای فای 5 و بلوتوث 5.1 پشتیبانی می نماید، سیستم عامل آن هارمونی 3 است و یک باتری 8300 میلی آمپر ساعتی هم به عنوان منبع تغذیه درون آن قرار گرفته است که کاربر می تواند به وسیله پورت USB-C، با شارژری که سرعت آن اعلام نشده، این باتری را شارژ کند.

هواوی میت پد پرو 11 از تاریخ 30 سپتامبر (8 مهر) و با قیمت پایه 650 یورو برای خرید در دسترس قرار خواهد گرفت. پیش خرید این محصول از دیروز شروع شده و تا 29 سپتامبر هم به وسیله فروشگاه آنلاین هواوی ادامه خواهد داشت. آن دسته از کاربرانی هم که این تبلت را پیش خرید نمایند، یک قلم هواوی M-Pencil به ارزش 100 یورو و کاور پوشه ای به ارزش 40 یورو را به صورت رایگان دریافت خواهند کرد.

منبع: NotebookCheck

منبع: دیجیکالا مگ

به "هواوی میت پد پرو 11 با نمایشگر 120 هرتزی راهی بازار اروپا شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هواوی میت پد پرو 11 با نمایشگر 120 هرتزی راهی بازار اروپا شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید