ظریف: آیا مردم آمریکا برای شنیدن صدای من به مجوز خزانه داری آمریکا احتیاج دارند؟

به گزارش وبلاگ بهروز، وزیر خارجه ایران در واکنش به تحریم شدنش توسط دولت آمریکا نوشت: آیا مردم آمریکا برای شنیدن صدای من به مجوز خزانه داری آمریکا احتیاج دارند؟

ظریف: آیا مردم آمریکا برای شنیدن صدای من به مجوز خزانه داری آمریکا احتیاج دارند؟

به گزارش حوزه سیاست خارجی وبلاگ بهروز، محمدجواد ظریف وزیر خارجه جمهوری اسلامی ایران که در لیست تحریم های وزارت خزانه داری آمریکا قرار گرفته است در این باره در توئیتر نوشت: ما می دانیم تبادل نظر و صلح خواهی تهدیدی برای موجودیت تیم بی است؛ و از آنجا که دلیل تحریم من را سخنانم عنوان نموده اند، آیا مردم آمریکا به مجوز اوفک OFAC (دفتر کنترل دارایی های خارجی وزارت خزانه داری آمریکا) برای خواندن نوشته های من و یا گوش دادن به مصاحبه هایم احتیاج دارند؟!

وزارت خزانه داری آمریکا در حالی نام محمد جواد ظریف را در فهرست تحریم ها قرار داده است که افرادی که نام آنها در این فهرست قرار گرفته با مسدود شدن دارایی های خود در آمریکا روبرو خواهند شد و اتباع آمریکایی اجازه داد و ستد اقتصادی با آنها را نخواهند داشت.

این اقدام پس از آن اجرا شده است که ظریف در سفر اخیر خود به آمریکا با تعدادی از رسانه های آمریکایی تبادل نظر کرد.

مایک پامپئو وزیر خارجه آمریکا صراحتا از مصاحبه های ظریف ابراز خشم نموده و پس از اعلام تحریم ظریف، با انتشار پیامی در توئیتر، از این اقدام استقبال نموده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "ظریف: آیا مردم آمریکا برای شنیدن صدای من به مجوز خزانه داری آمریکا احتیاج دارند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ظریف: آیا مردم آمریکا برای شنیدن صدای من به مجوز خزانه داری آمریکا احتیاج دارند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید