ماسیمیلیانو آلگری: باید در زمین فوتبال تواضع داشته باشید، می توانستیم زودتر کار فیورنتینا را تمام کنیم

به گزارش وبلاگ بهروز، ماسیمیلیانو آلگری پس از پیروزی یوونتوس از نقش تواضع در موفقیت یک تیم سخن گفت.

ماسیمیلیانو آلگری: باید در زمین فوتبال تواضع داشته باشید، می توانستیم زودتر کار فیورنتینا را تمام کنیم

به گزارش وبلاگ بهروز ، ماسیمیلیانو آلگری پس از برتری قاطعانه تیمش در زمین فیورنتینا در هفته چهاردهم رقابت های سری A ایتالیا از لزوم داشتن تواضع در کنار سایر مسائل فنی برای موفقیت در یک تیم سخن گفت.

سرمربی یوونتوس گفت: بازی آسانی در پیش نداشتیم زیرا جو ورزشگاه کاملا هیجانی و به نفع رقیب بود و تمام فلورانس منتظر این بازی بودند. از بازیکنان یووه خواستم پس از دوره ای که اصلا خوب نبودیم، مستحکم بمانند. پس از این که حدود10 دقیقه به فیورنتینا اجازه دادیم مالک توپ باشد، دوباره خودمان را باز یافتیم. گل دوم یاری کرد از تنش خارج شویم و ذهن مان را آرام کنیم. شانس های بیشتری هم برای گلزنی بیشتری داشتیم و می توانستیم زودتر کار را تمام کنیم. فیورنتینا تکنیک و سرعت بالایی داشت اما مقابل سانترهای آن ها به خوبی دفاع کردیم.

آلگری در سرانجام اضافه نمود: کوادرادو در خط هافبک یک چشم انداز و اندوخته برای آینده است چون بازیکنی دونده نشان می دهد که می تواند نقاط زیادی را در زمین پوشش دهد. مقابل والنسیا هم او عملکرد خوبی در پست مدافع راست داشت. وقتی از چنین بازیکنان بااستعدادی در خط حمله برخوردار هستید، احتیاجی به آموزش بیش تر حس نمی کنید تنها باید توپ را به آن ها برسانید. تیم ما متشکل از قهرمانان و استعدادهای بزرگ و باشخصیت است. برای موفقیت، کیفیت فنی به تنهایی کافی نیست و به بازیکنانی احتیاج است تا کوشش زیادی داشته باشند و به یاری هم تیمی هایشان بیایند. باید در زمین تواضع داشت تا بتوان به اندازه حریف کوشش کرد. پس از رعایت این فاکتور، توانایی های فنی می تواند تفاوت را رقم بزند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "ماسیمیلیانو آلگری: باید در زمین فوتبال تواضع داشته باشید، می توانستیم زودتر کار فیورنتینا را تمام کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ماسیمیلیانو آلگری: باید در زمین فوتبال تواضع داشته باشید، می توانستیم زودتر کار فیورنتینا را تمام کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید