محفوظی: جوانان انقلابی باید جایگزین نیروهای ناکارآمد شوند

به گزارش وبلاگ بهروز، نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: مردم در تنگنا هستند و با ادامه فرایند موجود مسائل حل نمی گردد مگر آنکه نیروهای جوان و انقلابی جایگزین نیروهای از کار افتاده شوند.

محفوظی: جوانان انقلابی باید جایگزین نیروهای ناکارآمد شوند

به گزارش وبلاگ بهروز، سیدمجتبی محفوظی در تذکری شفاهی در جلسه علنی امروز مجلس اعلام کرد: آقای رئیس جمهور مردم در فشار هستند و احتیاج است که به طور جدی گامی برداشته گردد. نیروهای ناکارآمد باید کنار رفته و جوانان انقلابی باید جایگزین آن ها شوند.

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی در تذکری به وزیر اقتصاد اعلام کرد: ما انتظار داشتیم که گمرکات با آمدن شما فعال گردد اما علیرغم انتظار ما امروز گمرکات به حال خود رها شده است.

وی ادامه داد: بنده بارها در مورد لایروبی رودخانه ملی بهمنشیر به وزیر نیرو تذکر دادم، اما پاسخ هایی غیرمنطقی شنیده ایم که این امر باعث طرح سوال بنده از وزیر شد.

محفوظی در تذکری به وزیر راه و شهرسازی اعلام کرد: آبادان و خرمشهر هنوز جنگ زده است. خیابان های ما پر از چاله است. چه زمانی قرار است آبادان و خرمشهر از جنگ زدگی خارج گردد. آب و فاضلاب و آسفالت راه ها باید مورد توجه جدی قرار گیرد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "محفوظی: جوانان انقلابی باید جایگزین نیروهای ناکارآمد شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محفوظی: جوانان انقلابی باید جایگزین نیروهای ناکارآمد شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید