مردم لندن چه خواب جدیدی برای ترامپ دیده اند؟

به گزارش وبلاگ بهروز، خبرنگاران نوشت: نظرسنجی های جدید حاکی از آن است که اعتراضات سال جاری به سفر دونالد ترامپ به انگلیس در مقیاس بزرگتری نسبت به سال گذشته برگزار خواهد شد.

مردم لندن چه خواب جدیدی برای ترامپ دیده اند؟

به نقل از پایگاه اینترنتی هافینگتن پست، نتایج یک نظرسنجی نشان می دهد بیش از یک میلیون شهروند لندنی آماده هستند تا همزمان با سفر دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا به انگلیس، تظاهرات نمایند.

بر این اساس، نتایج نظرسنجی مشترک پایگاه های یوگاو و کوئین مری لاندن که در سایت هافینگتن پست به اشتراک گذاشته شده، نشان می دهد ساکنان پایتخت انگلیس آماده هستند در اعتراض به سفر ماه آینده ترامپ به این کشور تظاهرات کند.

همچنین از هر 5 جوان 18 تا 24 سال یک نفر مخالف سفر ترامپ به انگلیس است و اعلام نموده در تظاهرات مذکور شرکت خواهد نمود.به طور کلی، بیشتر شهروندان لندنی [54 درصد] از هر سنی مخالف سفر ترامپ به انگلیس هستند. این در حالی است که 24 درصد از لندنی ها با سفر ترامپ به انگلیس موافقند.

دونالد ترامپ، قرار است 3 ژوئن [ماه آینده میلادی] سفری سه روزه به انگلیس داشته باشد. برنامه او در این سفر شامل یک مهمانی در کاخ باکینگهام و دیدار با ملکه انگلیس، مذاکره با ترزا می، نخست وزیر این کشور در داونینگ استریت و سفر به پورتسموت و بازدید از جبهه نرماندی همزمان با هفتاد و پنجمین سال خاتمه جنگ جهانی دوم خواهد بود.

دونالد ترامپ و همسرش سال گذشته میلادی برای یک دیدار کاری به انگلیس سفر کردند. همزمان با ورود او حدود 100 هزار معترض به خیابان های لندن آمده و تظاهرات کردند. آن ها همچنین با برافراشتن بالن بچه ترامپ در میدان مجلس از او استقبال کردند.

با این حال، نظرسنجی های جدید نشان می دهد اعتراضات سال جاری به سفر ترامپ به انگلیس در مقیاس بزرگتری برگزاری خواهد شد.

2323

منبع: خبرآنلاین

به "مردم لندن چه خواب جدیدی برای ترامپ دیده اند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مردم لندن چه خواب جدیدی برای ترامپ دیده اند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید