مرزنشینان امنیت آفرین هستند

به گزارش وبلاگ بهروز، معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار کرمانشاه باتاکید بر اینکه سیاست کلی دولت، استقرار و حضور پایدار جمعیت در مرز ها است، گفت: تدوین و اجرای طرح ها به معنای محدودیت مرزنشینان نیست چرا که حضور جمعیت خودبه خود امنیت آفرین است.

مرزنشینان امنیت آفرین هستند

به گزارش ، محمدابراهیم الهی تبار در کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان در استانداری کرمانشاه گفت: قاچاق امری موقت و تابع شرایط کشور است. البته باید نگران قاچاق باشیم و حتما باید در این شرایط تدبیر کالا های اساسی صورت بگیرد. اما برای حضور جمعیت در مرز تمهیدات باید داشت و مواظبت کرد که جمعیت آسیب نبیند.

او با تاکید بر لزوم سیستمی شدن امور برای مبارزه با قاچاق ادامه داد: با سیستمی شدن امور دست دلال ها و مافیا ها از بازار کوتاه می گردد.

الهی تبار در ادامه با اشاره به ضرورت تدبیر کنترل مکمل های ورزشی و دارو های نیروزا در استان تاکید نمود: در بحث دارو های مکمل و قاچاق آن در دستور کار قرار داشته و دانشگاه علوم پزشکی در این خصوص مسوولیت دارد. این ماجرا سلامت مردم را در معرض خطر قرار داده است.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار کرمانشاه اضافه نمود: دستگاه های مربوطه در این موضوع باید جوابگو باشند و نمی گردد با سلامت مردم راحت برخورد کرد.

او همچنین گفت: باتوجه به در پیش بودن چهارشنبه سوری می طلبد که مراقبت بیشتری از ورود مواد محترقه داشته باشیم.

ز

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "مرزنشینان امنیت آفرین هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مرزنشینان امنیت آفرین هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید