معرفی انجمن آبخیزداری ایران در دانشگاه یزد به عنوان انجمن برتر

به گزارش وبلاگ بهروز، انجمن آبخیزداری ایران دانشگاه یزد پیروز به کسب عنوان انجمن برتر با بالاترین امتیاز در سال 1399 از سوی دبیر کمیسیون انجمن های علمی ایران شد.

معرفی انجمن آبخیزداری ایران در دانشگاه یزد به عنوان انجمن برتر

به گزارش گروه دانشگاه وبلاگ بهروز، انجمن آبخیزداری ایران به ریاست علی طالبی عضو هیئت علمی این دانشگاه یزد پیروز به کسب عنوان انجمن برتر با بالاترین امتیاز در سال 1399 از سوی دبیر کمیسیون انجمن های علمی ایران شد.

مدیر امور فناوری دانشگاه یزد، با اعلام این خبر گفت: حمایت های دانشکده منابع طبیعی و کویرشناسی و پژوهشکده مناطق خشک و بیابانی دانشگاه یزد در کسب این پیروزیت تاثیر بسزایی داشته است. مهدی رضاییان گفت: دانشگاه یزد همچنان در حمایت خود از انجمن ها با توان بیشتری گام برخواهد داشت.

انجمن آبخیزداری ایران به عنوان یک تشکل مستقل و غیردولتی (NGO) و غیرانتفاعی از سال 1377 فعالیت خود را با بیش از 450 نفر عضو از اساتید و محققین و کارشناسان در مباحث آب و خاک از مراکز تحقیقاتی، دانشگاهی و اجرایی کشور آغاز نموده است. هدف اصلی انجمن طبق اساسنامه گسترش و ارتقای علم آبخیزداری و توسعه کمی و کیفی نیرو های متخصص و بهبود بخشیدن به امور آموزش و پژوهش در زمینه های مرتبط است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "معرفی انجمن آبخیزداری ایران در دانشگاه یزد به عنوان انجمن برتر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی انجمن آبخیزداری ایران در دانشگاه یزد به عنوان انجمن برتر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید