مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از لغو برنامه های نظارتی اپل تا معرفی گوشی گیمینگ نوبیا رد مجیک 3

به گزارش وبلاگ بهروز، انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین نموده و به صورت خلاصه منتشر می نماید.

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از لغو برنامه های نظارتی اپل تا معرفی گوشی گیمینگ نوبیا رد مجیک 3

برترین خبرهای حوزه فناوری طی 24 ساعت اخیر را اینجا بخوانید:

گروه خودروسازی جگوار یک سیستم پرداخت درون برنامه ای ایجاد نموده است. سیستمی که به کاربران یاری می نماید مواردی مثل پرداخت هزینه قهوه را به شکل آنلاین و در راستا رسیدن به مقصد انجام دهند.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

اپل اعلام نموده که تمامی برنامه های کنترل والدین روی فرزندان را لغو خواهد نمود اما هدف از این کار را پیشگیری از تکرار این اقدامات توسط رقبا اعلام نموده است.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

گوشی های گیمینگ همواره نسبت به گوشی های هوشمند عادی مشخصاتی ویژه تر و خریدارانی خاص دارند. اکنون گوشی گیمینگ نوبیا رد مجیک 3 در کوشش است انتظارات حداکثری مخاطبان را براورده کند.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

مارک زاکربرگ مدیرعامل فیس بوک برای همسرش جعبه خواب طراحی کرد. این جعبه با هدف تنظیم خواب افراد و کاهش مسائل مرتبط با بیداری همسر زاکربرگ؛ پریسلا چان طراحی شده است.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

شارژر موسوم به بلکین یکی از برترین شارژرهای بازار است که می تواند در عرض چند دقیقه احتیاج کاربران به شارژ انواع محصولات دنیای فناوری را حل نماید.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

بسیاری از افراد به دنبال کاهش وزن خود در کوتاه مدت از هر وسیله ای استفاده می نمایند و حتی به عمل های جراحی رو می آورند اما به نظر می رسد افزون بر این روش های افراطی بعضی روش های ساده تر نیز برای کاهش وزن وجود دارد.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

منبع: انتخاب

به "مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از لغو برنامه های نظارتی اپل تا معرفی گوشی گیمینگ نوبیا رد مجیک 3" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از لغو برنامه های نظارتی اپل تا معرفی گوشی گیمینگ نوبیا رد مجیک 3"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید