مک بوک پروهای 14 و 16 اینچی تازه احتمالا شهریور معرفی می شوند

به گزارش وبلاگ بهروز، بعد از منتشر شدن حدس و گمان های مختلف در ماه های گذشته، به نظر می رسد که اپل می خواهد از نسل تازه مک بوک پرو با نمایشگر 14 و 16 اینچ در ماه سپتامبر (شهریور) رونمایی کند. این اطلاعات تازه که از طریق نشریه DigiTimes منتشر شده است همچنین نام می کنند که این نسل از مک بوک پرو دارای نمایشگر Mini-LED، طراحی ظاهری تازه و پردازنده تازه اپل سیلیکون است.

مک بوک پروهای 14 و 16 اینچی تازه احتمالا شهریور معرفی می شوند

در این گزارش تازه منتشر شده آمده است که اپل در حال برنامه ریزی برای سرمایه گذاری گسترده برای تقویت تولید نمایشگر های Mini-LED است. همچنین در این گزارش آمده است که اپل می خواهد از نسل تازه مک بوک پرو با طراحی ظاهری تازه در اواخر سه ماه سوم امسال رونمایی کند.

همان گونه که می دانید سه ماه سوم سال شامل ماه های جولای (تیر) تا سپتامبر (شهریور) است و به طور معمول تنها محصولی که اپل در تابستان از آن رونمایی می کند، نسل تازه آیفون است که این شرکت با برگزاری مراسمی در ماه سپتامبر (شهریور) از آن رونمایی می کند.

تحلیلگر نشریه بلومبرگ، Mark Gurman، پیش تر گفته بود که اپل برنامه ای را برای رونمایی از محصولات تازه تا زمان رونمایی از آیفون های تازه در پاییز امسال را ندارد. با توجه به این موضوع و توجه به ادعای مطرح شده از طریق نشریه DigiTimes مبنی بر رونمایی از نسل تازه مک بوک پرو در اواخر سه ماه سوم امسال، می توانیم بگوییم که به احتمال زیاد از نسل تازه مک بوک پرو در ماه سپتامبر (شهریور) رونمایی می شود.

گزارش منتشر شده از طریق نشریه DigiTimes همچنین ادعا می کند که عرضه مک بوک پرو 14 و 16 اینچ در ماه اکتبر (مهر) به بالاترین حد خودش می رسد. با توجه به این موضوع، احتمال رونمایی از نسل تازه مک بوک پرو در ماه سپتامبر (شهریور) باز هم افزایش می یابد.

با توجه به اینکه تأمین نمایشگرهای Mini-LED با مشکل روبرو شده است، ممکن است که مانند آیپد پرو M1، اپل از نسل تازه مک بوک پرو در ماه سپتامبر (شهریور) رونمایی کند، اما در ماه بعدی شاهد عرضه این نسل از مک بوک پرو به بازار باشیم.

از جمله ادعا های منتشر شده درباره نسل تازه مک بوک پرو می توان به استفاده از طراحی ظاهری تازه در این لپ تاپ ها اشاره کرد. همچنین شایعه های منتشر شده نشان می دهند که اپل از طراحی ظاهری دارای لبه های صاف همراه با پورت های بیشتر مانند HDMI و کارت خوان SD در نسل تازه مک بوک پرو استفاده خواهد کرد.

در ضمنً این نسل از مک بوک پرو دارای پردازنده تازه و سریع تر از اپل M1 است. در نهایت انتظار داریم که به دلیل استفاده از نمایشگر Mini-LED در این مک بوک پرو ها، این لپ تاپ ها در زمینه نمایش محتوا هم پیشرفت قابل توجهی را داشته باشند.

منبع: MacRumors

منبع: دیجیکالا مگ

به "مک بوک پروهای 14 و 16 اینچی تازه احتمالا شهریور معرفی می شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مک بوک پروهای 14 و 16 اینچی تازه احتمالا شهریور معرفی می شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید