نخستین معامله ملک تجاری در بورس کالا انجام شد

به گزارش وبلاگ بهروز، بورس کالای ایران از معامله اولین واحد تجاری در بورس کالای ایران اطلاع داد.

نخستین معامله ملک تجاری در بورس کالا انجام شد

به گزارش گروه مالی وبلاگ بهروز، بورس کالای ایران امروز چهارشنبه 29 مرداد 99 اعلام نمود: با فروش یک واحد ملک تجاری ، چراغ معاملات ملک در بورس کالا یاران روشن شد.

* با فروش یک باب واحد تجاری، چراغ معاملات ملک در بورس کالا روشن شد

با آغاز معاملات روز جاری در بورس کالای ایران، یک باب واحد تجاری واقع در شهر جدید پردیس روی تابلوی بازار فرعی رفت که با ثبت نهایی معامله نخستین ملک در بورس کالا، پرونده ای جدید در معاملات بازار سرمایه کشور باز شد.

طی معاملات روز جاری شرکت عمران شهر جدید پردیس یک باب واحد تجاری را پس از پذیرش در بازار فرعی بورس کالای ایران عرضه کرد که این معامله با حضور دو متقاضی دنبال شد و دقایقی پیش این ملک به فروش رسید.

براساس اطلاعیه های صادره از سوی بورس کالای ایران، فروش این واحد به صورت 30 درصد نقد و 70 درصد به صورت اقساط 48 ماهه است و برنده معامله، به جامانده 30 درصد وجه اولیه را به حساب بورس کالا واریز و چک ها را هم نزد شرکت عمران شهر جدید پردیس تحویل می کند و با امضای مبایعه نامه، فرایند معامله در بورس کالا تمام می گردد. سه روز بعد از امضای مبایعه نامه، شرکت عمران شهر جدید پردیس ملک فروخته شده را به خریدار تحویل خواهد داد.

معامله مذکور در حالی به قیمت پایه 10 میلیارد و 639 میلیون ریال روی میز فروش رفت که شرکت مادر تخصصی عمران شهرهای جدید نیز در نظر دارد دارایی ها و املاک 19 شرکت عمران شهرهای جدید خود در سراسر کشور را بعد از پذیرش در بورس کالای ایران روی تابلو ببرد. بانک اقتصاد نوین نیز با استقبال از این معاملات، اخیرا یک قطعه زمین و دو باب واحد با کاربری تجاری- مسکونی را در بازار فرعی بورس کالای ایران پذیرش نموده که به نظر می رسد بزودی شاهد عرضه این املاک روی تابلوی بورس کالا نیز باشیم.

بازار فرعی بورس کالای ایران روز چهارشنبه 29 مردادماه میزبان عرضه یک واحد تجاری در گروه اموال غیرمنقول است.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل بورس کالای ایران، 200 تن نرمال پارافین نیز در بازار مذکور عرضه می گردد.

تالار محصولات صنعتی و معدنی بورس کالای ایران میزبان عرضه 2 هزار و 750 تن تیرآهن 14، 5 هزار و 500 تن سبد تیرآهن مخلوط، 42 هزار و 702 تن سبد میلگرد، 500 تن ریل آهن، 330 تن سبد ناودانی، 374 تن میلگرد کلاف و 420 تن شمش روی است.

براساس این گزارش، 20 هزار و 480 تن قیر در تالار صادراتی بورس کالای ایران عرضه می گردد.

تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی بورس کالای ایران شاهد عرضه 61 هزار و 934 تن مواد پلیمری، مواد شیمیایی، قیر، گوگرد و وکیوم باتوم است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "نخستین معامله ملک تجاری در بورس کالا انجام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نخستین معامله ملک تجاری در بورس کالا انجام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید