نفرات اول تا پنجم سهمیه المپیک می گیرند ، نورسلطان میزبان مسابقات جهانی کشتی

به گزارش وبلاگ بهروز، مسابقات کشتی آزاد قهرمانی دنیا در قزاقستان حکم گزینشی المپیک را دارد و نفرات اول تا ششم سهمیه حضور در این بازی های المپیک را به دست می آورند.

نفرات اول تا پنجم سهمیه المپیک می گیرند ، نورسلطان میزبان مسابقات جهانی کشتی

کشتی گیران جهان در اولین گام در شهر نورسلطان قزاقستان سهمیه حضور در رقابت های المپیک 2020 توکیو را کسب می نمایند.

پنج کشتی گیر برتر هر وزن (مجموعاً شش نفر) در رقابت های جهانی سال 2019 میلادی که در شهر نورسلطان کشور قزاقستان برگزار می گردد، مجوز حضور در المپیک 2020 توکیو را بدست می آورند و در مجموع 108 نفر (در شش وزن المپیکی) در سه رشته آزاد، فرنگی و زنان در گام اول سهمیه این رویداد مهم را کسب می نمایند.

همچنین اتحادیه جهانی کشتی 5 مسابقه گزینشی دیگر را نیز برای حضور در المپیک 2020 که 453 روز دیگر در شهر توکیو کشور ژاپن برگزار می گردد در نظر گرفته است که شامل یک رقابت در هر قاره (رقابت های گزینشی قاره آسیا روزهای 8 تا 10 فروردین ماه سال 99 در یکی از شهرهای شی آن چین، اولان باتور مغولستان یا پیونگ چانگ کره جنوبی) و رقابت های رقابت های گزینشی جهانی روزهای 11 تا 14 اردیبهشت ماه سال 99 در شهر صوفیه پایتخت کشور بلغارستان می باشد.

با توجه به اعلام اتحادیه جهانی در هر وزن 16 کشتی گیر مجوز حضور در بازی های المپیک را دارند که این نفرات از بین کشتی گیران برتر رقابت های جهانی 2019 قزاقستان و پنج مسابقه گزینشی فوق انتخاب می شوند. مسابقات گزینشی جهانی نسبت به المپیک ریو یک مرحله کمتر شده است.

رقابت های کشتی بازی های المپیک 2020 توکیو ژاپن روزهای 12 تا 18 مردادماه سال 1399 برگزار می گردد.

5

منبع: ایران ورزشی

به "نفرات اول تا پنجم سهمیه المپیک می گیرند ، نورسلطان میزبان مسابقات جهانی کشتی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نفرات اول تا پنجم سهمیه المپیک می گیرند ، نورسلطان میزبان مسابقات جهانی کشتی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید