نمایشگاه بزرگ اصفهان با حضور وزیر امور خارجه کلنگ زنی می گردد

به گزارش وبلاگ بهروز، مهدی جمالی نژاد در مصاحبه با خبرنگاران با اشاره به سفر وزیر امور خارجه کشورمان به استان اصفهان به مناسبت هفته دولت در اواخر هفته جاری گفت: یکی از برنامه های اصلی شهرداری اصفهان با حضور دکتر ظریف در اصفهان کلنگ زنی پروژه نمایشگاه بزرگ اصفهان است.

نمایشگاه بزرگ اصفهان با حضور وزیر امور خارجه کلنگ زنی می گردد

وی با بیان اینکه فاز اول پروژه بزرگ نمایشگاه بین المللی اصفهان حدود 100 میلیارد تومان برآورد شده است، اضافه کرد: کل زمین این پروژه 22 هکتار است که 17 هکتار آن در قالب فاز اول به بهره برداری خواهد رسید.

شهردار اصفهان با اشاره به سهم 60 درصدی شهرداری اصفهان در پروژه نمایشگاه بزرگ بین المللی اصفهان ابراز داشت: بر این اساس تمام زیرساخت ها با استانداردهای جهانی برای راه اندازی و بهره برداری از این پروژه در نظر گرفته شده است.

جمالی نژاد با بیان اینکه تمام توان خود را برای بهره برداری از فاز اول پروژه بزرگ نمایشگاه بین المللی اصفهان تا دو سال آینده بکار گرفته ایم، گفت: بر این اساس باید توجه داشته باشیم که این پروژه با توجه به شاخصه های شهر اسلامی و همراه با تمدن اصفهان ساخته خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه راه اندازی نمایشگاه بزرگ بین المللی اصفهان یکی از مهم ترین زیرساخت های گردشگری اصفهان محسوب می گردد، ادامه داد: ما به دنبال این هستیم که اصفهان را به شهری جهانی اسلامی معرفی کنیم و بر این اساس نمایشگاه که مرکزی تخصصی، علمی و پژوهشی است می تواند نقش بسزایی در تحقق این هدف داشته باشد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "نمایشگاه بزرگ اصفهان با حضور وزیر امور خارجه کلنگ زنی می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نمایشگاه بزرگ اصفهان با حضور وزیر امور خارجه کلنگ زنی می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید