نمایشگاه دستاوردهای اجرایی دانشگاه ها و پارک های فناوری در حوزه مدیریت سبز

به گزارش وبلاگ بهروز، سومین نمایشگاه دستاوردهای اجرایی دانشگاه ها، مؤسسات آموزشی و پژوهشی و پارک های علم و فناوری در حوزه مدیریت سبز آبان ماه برگزار می گردد.

نمایشگاه دستاوردهای اجرایی دانشگاه ها و پارک های فناوری در حوزه مدیریت سبز

به گزارش وبلاگ بهروز، دکتر محمدتقی نظرپور معاون اداری، مالی و مدیریت منابع وزارت علوم، از برگزاری سومین نمایشگاه دستاوردهای اجرایی دانشگاه ها، مؤسسات آموزشی و پژوهشی و پارک های علم و فناوری در حوزه مدیریت سبز در آبان ماه سال جاری در سازمان برنامه و بودجه کشور اطلاع داد.

دکتر نظرپور در این خصوص اظهار کرد: نمایشگاه دستاوردهای اجرایی دانشگاه ها، مؤسسات آموزشی و پژوهشی و پارک های علم و فناوری در حوزه مدیریت سبز با توجه به اهمیت مطالعه و شناخت وضع موجود، آموزش و گسترش آگاهی های جامعه هدف، تهیه بانک اطلاعات مصارف حامل های انرژی و آب، نظارت بر حسن اجرا و نگهداری پیشگیرانه و... در ساختمان های دانشگاه ها می تواند ما را در پیشبرد اهداف مدیریت سبز کمک دهد. وی اضافه نمود: در نمایشگاه حاضر به ارائه مقادیر صرفه جویی دانشگاه ها و مقایسه آن با شاخص های حوزه های مختلف مدیریت سبز نظیر انرژی های تجدید پذیر، مدیریت پسماند، مدیریت انرژی، مدیریت آب و پساب، مدیریت فضای سبز و... پرداخته خواهد شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "نمایشگاه دستاوردهای اجرایی دانشگاه ها و پارک های فناوری در حوزه مدیریت سبز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نمایشگاه دستاوردهای اجرایی دانشگاه ها و پارک های فناوری در حوزه مدیریت سبز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید