هتل 75 طبقه جوورا در دبی؛ بلندترین هتل دنیا

به گزارش وبلاگ بهروز، بلندترین هتل دنیا با 75 طبقه در دبی، در تاریخ 12 فوریه 2018 افتتاح شده است. هتل جوورا چشم اندازی بی نظیر از این شهر مجلل را به شما پیشنهاد می نماید.

هتل 75 طبقه جوورا در دبی؛ بلندترین هتل دنیا

بلندترین هتل دنیا، هتل جوورا در امارات متحده عربی، چشم های بازدیدکنندگان و خانواده ها را در دبی، شهری مجلل و لوکس برای سفر، به خود خیره نموده است. زندگی پویا و پر تکاپوی شبانه دبی را از منظره این هتل فوق العاده که در تاریخ 12ام فوریه (23 بهمن 1396) 2018 افتتاح شده است، می توان مشاهده کرد.

هتل 75 طبقه جوورا با رنگی طلایی، با ارتفاعی معادل 356.33 متر از سطح زمین، دارای 528 اتاق تا طبقه 71ام است.

برای ساخت این برج بلند، چهار سال زمان صرف شده است و در ابتدا قرار بود که جوورا، یک ساختمان مسکونی باشد، اما به جای آن، تبدیل به یک هتل شد.

این هتل شامل 4 رستوران، یک استخر در فضای آزاد در پشت بام، یک اسپای مجلل در طبقه 71ام به علاوه یک باشگاه سلامتی و جکوزی است.

هتل جوورا، در پی جذب خانواده ها و گردشگرانی است که در پی اقامت آرام در شهر شلوغ دبی هستند. جایراج گورسیا، مدیر کل هتل، آنجا را این گونه توصیف می نماید: هتلی به شکل خانه ای در امارات متحده عربی

آقای گورسیا می گوید:

مهمانان ما در پی تختی خوب، یک فنجان قهوه خوب و راحتی هستند. هتل جوورا در مرکز شهر دبی واقع شده است و ما در مقایسه با هتل های 5 ستاره همسایه، به مشتریانمان خدماتی عالی ارائه می کنیم.

ما خدماتمان را با هزینه ای کمتر از نرخ میانگین در این منطقه، به گردشگران و بازدیدکنندگان ارائه می کنیم.

وی افزود:

هزینه اتاق های ما بسیار رقابتی است.

هزینه میانگین اتاق در هتل جوورا به ازای یک شب اقامت، بین 650 تا 700 درهم (950 هزار تومان) است.

قبل از این، بلندترین هتل دنیا، هتل جی دبلیو ماریوت مارکیس دبی (J W Marriott Marquis Dubai) بود که با عنوان هتل و اسپای تاورز امارات پارک، شناخته می شد. این هتل با ارتفاع 355.33 متر از سطح زمین، یک متر از رکورد تازه هتل جوورا، کوتاه تر است.

منبع: کجارو / guinnessworldrecords.com

به "هتل 75 طبقه جوورا در دبی؛ بلندترین هتل دنیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هتل 75 طبقه جوورا در دبی؛ بلندترین هتل دنیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید