همه فعالان حوزه گردشگری برای استقبال از نوروز آماده هستند

به گزارش وبلاگ بهروز، ایرنا/ براساس سخنان وزیر میراث فرهنگی کشور، همه فعالان حوزه گردشگری برای استقبال از نوروز آماده هستند.

همه فعالان حوزه گردشگری برای استقبال از نوروز آماده هستند

سید عزت الله ضرغامی، وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در پنجاهمین نشست ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر که در سالن فجر این وزارتخانه برگزار گردید، بر اهمیت هماهنگی مستمر و لحظه به لحظه با ستاد کرونا و وزارت بهداشت در نوروز 1401 تاکید نمود.

وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی با اشاره به اینکه سال جاری اولین کارنامه دولت مردمی در حوزه سفر است، اضافه نمود: محدودیت دوساله سفر به علت شیوع کرونا موجب شده که سال جاری مردم از فرصت نوروز برای سفر استفاده نمایند و باید برای سونامی سفر آمادگی کامل داشته باشیم.

وی به اهمیت هماهنگی مستمر و لحظه به لحظه با ستاد کرونا و وزارت بهداشت تاکید نمود و گفت: با توجه به تصمیمات ستاد کرونا و براساس شرایط زمانی، منطقه ای و سطح محدودیت ها تصمیمات لحظه ای صورت می گیرد.

سفر لذت بخش و سرگرم نماینده ای را برای خانواده ها فراهم می کنیم

ضرغامی گفت: ماهیت سفر برای این است که حال مردم عوض گردد. مردم حال خوبی ندارند و سفر فرصتی است تا حال مردم خوب گردد. این مهم است و کار ما در این زمینه بسیار حساس است. خدماتی که به مردم می دهیم باید رضایتمندی ایجاد کند تا از سفرشان لذت ببرند. در کنار مقصد، طول راستا هم جز سفر است.

وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی بیان نمود: ستاد هماهنگی خدمات سفر پر قدرت است، همه بازیگران اصلی سفر و حوزه گردشگری نیز آماده هستند. در این مدت باید دائما ظرفیت های پنهان را بشناسیم و به موقع بکار گیریم. با هماهنگی که ایجاد شده، بتوانیم سفر لذت بخش و سرگرم نماینده ای را برای خانواده ها فراهم کنیم.

وی تاکید نمود: مسئله اصلی وزارتخانه ما نوروز است. سمینارهای مختلفی برگزار کردیم، ستاد نوروز در این وزارتخانه تشکیل شده است.

منبع: همگردی

به "همه فعالان حوزه گردشگری برای استقبال از نوروز آماده هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "همه فعالان حوزه گردشگری برای استقبال از نوروز آماده هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید