همه ملی پوشان اعزامی به رقابت های جهانی شانس مدال دارند، دیسک، وزنه و نیزه استاندارد نداریم

به گزارش وبلاگ بهروز، مربی پرتاب های تیم ملی دو و میدانی معلولان و کم بینایان با بیان اینکه همه ملی پوشان اعزامی به رقابت های جهانی شانس کسب مدال دارند، می گوید: دیسک، وزنه و نیزه استاندارد نداریم.

همه ملی پوشان اعزامی به رقابت های جهانی شانس مدال دارند، دیسک، وزنه و نیزه استاندارد نداریم

مصطفی بهرامی در گفت وگو با خبرنگار وبلاگ بهروز، با اشاره به در پیش بودن رقابت های جهانی اظهار کرد: 19 ورزشکار و چهار مربی به این رقابت ها اعزام می شوند و رقابت ها از 16 تا 23 آبان در امارات برگزار می گردد.

وی ادامه داد: با توجه به رکوردها، همه ورزشکاران ایرانی که به رقابت های جهانی اعزام می شوند، شانس کسب مدال دارند و در شرایط خوبی بسر می برند.

بهرامی با بیان اینکه دو مرحله دیگر از اردوها باقی مانده، توضیح داد: اواخر هفته جاری تا 23 مهرماه یک مرحله و یک اردو هم متصل به اعزام است که در تهران برگزار می شوند.

این مربی لرستانی اعلام کرد: تنها مشکل ما نبود دیسک، وزنه و نیزه استاندارد است که فدراسیون کوشش می نماید این وسایل را تأمین کند اما پیروز نشده است.

وی توضیح داد: بعضی از ورزشکارها با هزینه خودشان این وسایل را خریداری می نمایند که با توجه به شرایط تأمین این ها برای همه امکان پذیر نیست.

بهرامی در مورد زمین پرتاب های مجموعه ورزشی تختی خرم آباد گفت: خوشبختانه این زمین تجهیز شده و در حال حاضر مسئله ای ندارد و حتی می توانم بگویم از زمین های پایتخت چیزی کم ندارد. با توجه به اینکه حدود 6 نفر از 19 ورزشکار اعزامی به رقابت های جهانی در این زمین تمرین می نمایند، مسئولان استان شرایط خوبی مهیا نموده اند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "همه ملی پوشان اعزامی به رقابت های جهانی شانس مدال دارند، دیسک، وزنه و نیزه استاندارد نداریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "همه ملی پوشان اعزامی به رقابت های جهانی شانس مدال دارند، دیسک، وزنه و نیزه استاندارد نداریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید