شرایط جسمانی ساشا جانسون

به گزارش وبلاگ بهروز، ساشا جانسون کنشگر جنبش جان سیاهان اهمیت دارد و فعال مقابله با نژادپرستی در انگلیس، در لندن هدف تیراندازی نهاده شد و به شدت زخمی شده است.

شرایط جسمانی ساشا جانسون

به گزارش گروه بین الملل وبلاگ بهروز، خانم ساشا جانسون که نقش فعالی در زمینه برپایی تظاهرات یک سال اخیر علیه نژادپرستی در انگلیس ایفا نموده بود، در نتیجه یک حمله مسلحانه در پایتخت این کشور به شدت زخمی شد.

بنا بر گزارش دویچه وله، حزب متبوع ساشا جانسون فعال جنبش جان سیاهان اهمیت دارد اطلاع داد که بعد از تهدید های جانی چندی قبل علیه این کنشگر، روز یکشنبه (دیروز) در لندن هدف یک حمله مسلحانه نهاده شد و حال او وخیم است.

جانسون 27 ساله یکی از فعالان مقابله با نژادپرستی در انگلیس بوده و طی یک سال اخیر فعالیت زیادی در زمینه برگزاری تظاهرات جنبش جان سیاهان اهمیت دارد در این کشور داشته است.

حزب ابتکار عمل را بدست بگیر که ساشا جانسون عضو آن بوده است، پیش از این چند بار اطلاع داده بود که در نتیجه فعالیت های ضد نژادپرستی او، جانسون به دفعات به مرگ تهدید شده بود.

در بیانیه این حزب تازه تاسیس در انگلیس آمده است: ساشا همواره به طور فعال برای مردم سیاه پوست و بی عدالتی های موجود علیه جامعه سیاه پوستان مبارزه نموده است.

پلیس متروپلیتن لندن درباره حمله مسلحانه به این فعال ضد نژادپرستی در انگلیس بیانیه ای صادر کرد و مدعی شد که تا به امروز مدرکی دال بر اینکه ساشا جانسون مورد یک حمله هدفمند نهاده شده باشد، پیدا نشده است.

در بیانیه پلیس پایتخت انگلیس آمده است: یک زن 27 ساله بعد از شلیک بامداد امروز به او در ساوتوارک در وضعیتی وخیم قرار گرفته است. تا این لحظه، هیچ نشانه ای که نشان دهد او مورد یک حمله هدفمند نهاده شده باشد، وجود ندارد.

جنبش ضد نژادپرستی در انگلیس و بعضی دیگر از کشور های غربی طی یک سال اخیر به دنبال قتل نژادپرستانه جورج فلوید توسط مامور پلیس سفیدپوست شهر مینیاپولیس آمریکا، جان تازه ای گرفته است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "شرایط جسمانی ساشا جانسون" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرایط جسمانی ساشا جانسون"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید