سرانجام رقابتهای شطرنج قهرمانی جوانان دنیا با تاریخ سازی مقصودلو

به گزارش وبلاگ بهروز، در یازدهمین و آخرین دور از رقابتهای شطرنج قهرمانی زیر 20 سال دنیا که به میزبانی ترکیه برگزار گردید استاد بزرگ پرهام مقصودلو که قهرمانی اش یک دور مانده به خاتمه رقابتها مسجل گردیده بود با مهره سیاه به مصاف استاد بزرگ آندری اسیپنکو از کشور روسیه رفت و در حالی که مساوی را در دست داشت با ریسک خود برای کسب پیروزی و افزایش احتمال شانس کسب مدال سایر نمایندگان ایران در این دیدار مغلوب شد.وی با 9/5 امتیاز از 11 بازی برای نخستین بار در تاریخ ایران عنوان ارزشمند قهرمانی جوانان دنیا را از آن خود کرد و 20/7 واحد به ریتینگ خود اضافه نمود.

سرانجام رقابتهای شطرنج قهرمانی جوانان دنیا با تاریخ سازی مقصودلو

استاد بزرگ محمد امین طباطبایی نیز در این دور با مهره سیاه مقابل ماکسیم واوولین از روسیه به برتری رسید و با 8 امتیاز در رده پنجم نهاده شد و 10/4 واحد به ریتینگ خود اضافه نمود.

استاد بزرگ علیرضا فیروزجا نیز با تساوی مقابل نارایانان استاد بزرگ هندی با 7/5 امتیاز در رده دهم جدول جای گرفت و 8/4 واحد به ریتینگ خود اضافه نمود.

استاد بزرگ شاهین لرپری زنگنه نیز در دور پایانی مقابل وولادور مورزین از روسیه به برتری رسید و با 6/5 امتیاز در رده 44 جدول نهاده شد و دو واحد از ریتینگش کم شد.

استاد بین المللی بانوان مبینا علی نسب نیز در بخش بانوان در دور پایانی مقابل مرورت کامالیدرنوا از کشور قزاقستان به تساوی رسید و با 5 امتیاز در رده 59 نهاده شد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "سرانجام رقابتهای شطرنج قهرمانی جوانان دنیا با تاریخ سازی مقصودلو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرانجام رقابتهای شطرنج قهرمانی جوانان دنیا با تاریخ سازی مقصودلو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید