پرسپولیس 1 ، فولاد خوزستان 0؛ استارت نیم فصل دوم با بردی دلچسب

به گزارش وبلاگ بهروز، خبرگزاری خبرنگاران- پرسپولیس نیم فصل دوم را به برترین شکل ممکن شروع کرد و پیروز شد 3 امتیاز ارزشمند را کسب کند.

پرسپولیس 1 ، فولاد خوزستان 0؛ استارت نیم فصل دوم با بردی دلچسب

به گزارش وبلاگ بهروز، پرسپولیس و فولاد در هفته شانزدهم رقابت های لیگ برتر ایران به مصاف هم رفتند که این بازی با فزونی 1 بر 0 پرسپولیس به انتها رسید. مهدی عبدی در ابتدای نیمه دوم پیروز شد گل پرسپولیس را به ثمر برساند. سرخ ها با این پیروزی 35 امتیازی شدند و با یک بازی بیشتر هم امتیاز با استقلال صدرنشین شدند.

ترکیب پرسپولیس: حامد لک، سید جلال حسینی، فرشاد فرجی، منوچهر صفروف (از 58 شیری)، سعید آقایی، کمال کامیابی نیا، میلاد سرلک، احسان پهلوان (از 66 هنانوف)، وحید امیری، مهدی ترابی و مهدی عبدی (از 92 اسدی)

ترکیب فولاد: علی غلام زاده، مهران موسوی، موسی کولیبالی، مجتبی نجاریان، وحید حیدریه (از 69 بدرقه)، حمید بوحمدان، محمد آبشک، محمدرضا عباسی، ساسان انصاری، آیاندا پاتوسی، لوسیانو پریرا

در دیداری که باتوجه به شکست سپاهان، اهمیت زیادی برای هر دو تیم داشت، پرسپولیس توانست به بردی مهم برسد و با 35 امتیاز در کنار استقلال قرار بگیرد. در این بازی شاگردان جواد نکونام آغاز خوبی داشتند و به خصوص در 20 دقیقه ابتدایی بازی می توانستند دروازه حامد لک را باز نمایند اما خوش شانسی خط دفاعی قرمزها و عملکرد خوب لک باعث شد تا دروازه بسته بماند.

سپس نوبت به پرسپولیس رسید که روی یک ضد حمله و تیزهوشی مهدی ترابی به گل برسد اما ناهماهنگی امیری و عبدی باعث شد تا این فرصت از دست برود. در ادامه هم ارسال ترابی به تیرک دروازه فولادی ها خورد تا نیمه اول با تساوی به انتها برسد. نکته جالب این بازی، حضور فیکس منوچهر صفروف در ترکیب سرخپوشان بود.

در نیمه دوم پرسپولیس نمایش مسلطی را ارائه کرد و خیلی زود و دوباره روی نقش آفرینی ترابی به گل رسید. در این ضد حمله ترابی قصد داشت پاس را به امیری بدهد اما به شکلی اتفاقی عبدی صاحب توپ شد و با یک ضربه تماشایی و سرضرب دروازه فولاد و گلر جوانش غلامزاده را گشود. تا انتها بازی این نتیجه برقرار ماند و سرخپوشان به بردی مهم دست یافتند.

توضیح گل:

پرسپولیس 1 - فولاد خوزستان 0 (مهدی عبدی- دقیقه 49): ضد حمله بازیکنان پرسپولیس با پاس مهدی ترابی به وحید امیری همراه شد که مدافع فولاد روی توپ اثر گذاشت اما این اثر توپ را به عبدی رساند و او به شکل سرضرب دروازه را گشود و تیمش را پیش انداخت.

لحظات حساس:

دقیقه 6: ارسال وحید حیدریه از سمت چپ با ضربه سر لوسیانو پریرا همراه شد که لک توپ را به کرنر فرستاد.

دقیقه 9: فرار نجاریان روی پاس لوسیانو پریرا با ارسال خوب او ختم شد و در حالی که می رفت عباسی دروازه را باز کند، ضربه سر او از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 16: عباسی دو بازیکن پرسپولیس را در محوطه جریمه فریب داد و در حالی که می توانست ضربه را بزند، توپ را برای پاتوسی فرستاد که توپ از روی سر او رد شد.

دقیقه 17: ضد حمله سریع بازیکنان پرسپولیس با پاس ترابی، عبدی را در موقعیت تک به تک قرار داد اما او به شکلی عجیب نتوانست از موقعیت استفاده کند.

دقیقه 23: شوت کمال کامیابی نیا از بالای دروازه فولاد به بیرون رفت.

دقیقه 35: ارسال مهدی ترابی از روی ضربه ایستگاهی به تیرک افقی دروازه فولاد برخورد کرد و تبدیل به گل نشد.

دقیقه 38: پاس عبدی، پهلوان را در موقعیت تک به تک قرار داد اما پیش از زدن ضربه به وسیله او، مدافع فولاد توپ را راهی کرنر کرد.

دقیقه 53: شوت مهدی عبدی از زاویه بسته با اختلاف به بیرون رفت.

دقیقه 65: شوت پاتوسی از پشت محوطه را حامد لک گرفت.

دقیقه 81: شوت مهدی ترابی از پشت محوطه جریمه از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 85: توپگیری کمال، باعث شد تا توپ به ترابی برسد و در حالی که به نظر می رسد به عبدی پاس بدهد خودش ضربه را زد که از بالای دروازه توپ به بیرون رفت.

دقیقه 90+1: پاس مهدی ترابی در موقعیت تک به تک به مهدی شیری رسید اما ضربه او به دروازه بان خورد و گل نشد.

دقیقه 90+4: پاس در عمق رضا اسدی را در موقعیت تک به تک قرار داد اما این بازیکن به شکلی عجیب نتوانست خود را به توپ برساند.

منبع: خبرگزاری آریا

به "پرسپولیس 1 ، فولاد خوزستان 0؛ استارت نیم فصل دوم با بردی دلچسب" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرسپولیس 1 ، فولاد خوزستان 0؛ استارت نیم فصل دوم با بردی دلچسب"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید