چرا پل فلزی قره سو تخریب نشد؟

به گزارش وبلاگ بهروز، کار تخریب پل فلزی قره سو نیمه کاره ماند؛ این پل فلزی که در گذشته برای تردد خودروهای سنگین بر روی این رودخانه ساخته شده بود با ساخت پل جدید عملاً بدون کاربرد مانده و قرار بود امروز آدینه برای پیشگیری از خسارات احتمالی سیل پیش بینی شده برای شهر کرمانشاه و طغیان رودخانه قره سو تخریب گردد، اما این کار نیمه تمام ماند.

چرا پل فلزی قره سو تخریب نشد؟

علی رغم تأکیدات فراوان مدیریت ارشد استان کرمانشاه و معاون هماهنگی امور عمرانی وی که در سومین جلسه ستاد بحران استان برای تخریب این پل به هر شکل ممکن این موضوع نیمه کاره مانده است؛ این پل ظاهراً مسائل اساسی برای عبور آب از رودخانه را در پی خواهد داشت.

جلیل بالایی، مدیرکل مدیریت بحران استان کرمانشاه در مصاحبه با وبلاگ بهروز در مورد چرایی عدم تخریب کامل این پل با وجود تأکیدات فراوان گفت: در مورد تخریب پل کمربندی غربی به لحاظ فنی تاکنون به یک جمع بندی نرسیده اند که عرشه را بردارند یا فقط ستون ها را و یا چه کار دیگری ضروری است.

وی افز ود: در حال حاضر در آن محل تیمی در حال کار کردن هستند و به میزانی که این پل مانع از عبور آب می گردد به همان میزان از کنار پل یک کانال ایجاد و یک راستا جدیدی را در آنجا باز می نمایند.

مدیرکل مدیریت بحران استان کرمانشاه توضیح داد: هیچ جای نگرانی نیست و کارشناسان تصمیم خواهند گرفت که چه راهی به این منظور بهتر است که انجام گردد؛ البته فردا در جلسه شورای مدیریت بحران به این مساله رسیدگی خواهد شد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "چرا پل فلزی قره سو تخریب نشد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چرا پل فلزی قره سو تخریب نشد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید