کدام جاده ها روز شنبه مسدود است؟

به گزارش وبلاگ بهروز، طبق آخرین اطلاعیه مرکز مدیریت راه های کشور که تا ساعت 13:20 امروز (آدینه 20 بهمن ماه) به روزرسانی شده، محور های شمال فاقد هرگونه مداخلات جوی هستند، با وجود این در محور هراز محدوده پیست آبعلی (مسیر جنوب به شمال) ترافیک سنگین است، اما در محور های چالوس، فیروزکوه و آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین - رشت (رفت و برگشت) تردد روان است.

کدام جاده ها روز شنبه مسدود است؟

به گزارش ایسنا؛ آخرین شرایط ترافیکی سایر محور ها نیز حاکی از آن است که در آزادراه قزوین - کرج محدوده پل فردیس و آزادراه کرج - قزوین محدوده های مهرویلا و کوهسار ترافیک سنگین است.

شرایط تردد موتورسیکلت

تردد موتور سیکلت تا ساعت 6 صبح روز یکشنبه مورخ 30 بهمن از محور های کرج - چالوس، هراز، فیروزکوه و محور تهران - سمنان - مشهد و بالعکس ممنوع است. البته تردد موتور سیکلت های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک بلامانع خواهد بود.

شرایط تردد خودرو های سواری

در محور کندوان، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 12 الی 24 روز های آدینه و شنبه مورخ 28 و 29 بهمن از کرج و ابتدای آزادراه تهران - شمال به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و در صورت اعلام مأمورین پلیس راه درمحل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 16 الی 24 همان روز از مرزن آباد به سمت کرج و تهران به صورت یک طرفه خواهد بود.

در محور هراز، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 14 الی 24 روز های آدینه و شنبه مورخ 28 و 29 بهمن ماه از رودهن به سمت آمل ممنوع بوده و در صورت اعلام مأمورین پلیس راه درمحل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 16 الی 24 همان روز از آب اسک به سمت رودهن (محدوده مشاء) به صورت یک طرفه خواهد بود.

شرایط تردد نقلیه سنگین (به استثناء حاملین موادسوختی یا فاسدشدنی)

در محور کندوان، تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج - چالوس و بالعکس کماکان ممنوع است. در محور هراز نیز تردد کلیه تریلر ها کماکان ممنوع است و تردد کلیه کامیون ها و کامیونت ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 6 الی 24 روز های آدینه، شنبه و یکشنبه مورخ 28، 29 و 30 بهمن ماه از محور هراز ممنوع است.

در محور تهران - فیروزکوه - قائمشهر، تردد کلیه تریلر ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 12 الی 24 روز های آدینه و شنبه مورخ 28 و 29 بهمن ماه ممنوع است.

در محور آستارا - اردبیل وبالعکس و بعلاوه در محور قدیم رشت - قزوین وبالعکس، تردد کلیه تریلر ها و کامیون ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت 12 الی 24 شنبه مورخ 29 بهمن ممنوع است

مرکز مدیریت راه های کشور ضمن تاکید بر خودداری از سفر های غیرضروری، اظهار داشت کهمحور قدیم خرم آباد - پلدختر تا اطلاع بعدی مسدود بوده و تردد از مسیر جایگزین آزادراه خرم آباد - پل زال و محور خرم آباد - کوهدشت انجام می گردد. بعلاوه محور های شریانی ریگان - ایرانشهر، ایذه - دهدز و یاسوج - اقلید و محور های غیرشریانی خوانسار - بوئین، کوهرنگ - مسجد سلیمان (گردنه های چری، تاراز و شاه منصوری) و دندی - تخت سلیمان مسدود است.

منبع: فرارو

به "کدام جاده ها روز شنبه مسدود است؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کدام جاده ها روز شنبه مسدود است؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید