کرونا لیگ برتر والیبال را هم تعطیل کرد

به گزارش وبلاگ بهروز، لیگ برتر والیبال باشگاه های کشور به دلیل شیوع ویروس کرونا رسماً تعطیل شد.

کرونا لیگ برتر والیبال را هم تعطیل کرد

به گزارش وبلاگ بهروز به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، نشست فدراسیون والیبال با مدیران عامل و نمایندگان باشگاه های لیگ برتری برای تصمیم گیری درخصوص آینده رقابت های لیگ برتر باشگاه های کشور امروز برگزار شد.

در این جلسه مقرر شد با توجه به ضرورت حفظ سلامت جامعه و جلوگیری از گسترش ویروس کرونا، پرونده مسابقات لیگ برتر والیبال سال 98 بسته شود.

همچنین هیچ تیمی از لیگ برتر والیبال مردان امسال، به دسته یک سقوط نخواهد کرد، اما فدراسیون درخواست کرد تا باشگاه ها اقدامات لازم برای تسویه حساب با بازیکنان و کادر فنی خود را انجام دهند.

فدراسیون والیبال موضوع نحوه کمک به باشگاه ها در این زمینه را در نشست هیات رئیسه خود مطرح و درباره آن تصمیم گیری خواهد کرد.

تیم های اول تا سوم لیگ برتر سال 97 در اولویت معرفی برای حضور در آسیا قرار دارند، اما با توجه به تاکید فدراسیون جهانی، شرکت این تیم ها در مسابقات قهرمانی باشگاه های مردان آسیا، منوط به پرداخت کامل بدهی های پیشین خود به بازیکنان خارجی است. در صورتی که تیم شهرداری ورامین در مهلت تعیین شده به تعهدات خود عمل نکند، تیم های سایپا یا کاله مازندران معرفی خواهند شد.

مصطفی مدبر، مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی سایپا نیز در این جلسه آمادگی این باشگاه را برای اعزام تیم بانوان به مسابقات قهرمانی باشگاه های زنان آسیا، گفت.

منبع: جام جم آنلاین

به "کرونا لیگ برتر والیبال را هم تعطیل کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کرونا لیگ برتر والیبال را هم تعطیل کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید