گلکسی A04e با اندروید 12 رونمایی شد

به گزارش وبلاگ بهروز، سامسونگ به تازگی از گوشی گلکسی A04e خود به صورت رسمی رونمایی کرد. محصولی که در سه رنگ و با اندروید 12 به عنوان سیستم عامل پیش فرض راهی بازار خواهد شد.

گلکسی A04e با اندروید 12 رونمایی شد

اگرچه گلکسی A04e به عنوان یکی از گوشی های مالی مورد انتظار سامسونگ، روز گذشته در وب سایت صدور گواهی بلوتوث دیده شد اما حالا رسما شاهد رونمایی از آن هستیم. البته سامسونگ ترجیح داده این رونمایی در سکوت خبری صورت بگیرد. گلکسی A04e اکنون به سبد محصولات مالی سامسونگ اضافه شده که به صورت پیش فرض از اندروید 12 بهره می برد و در سه رنگ هم در دسترس واقع شده است.

طراحی این گوشی کاملا ساده است. نمایشگری با حفره تعبیه شده در مرکز-بالای آن به صورت V شکل که میزبان دوربین سلفی است. روی پنل پشتی هم دو دوربین را شاهد هستیم که بدون ماژول و در کنار یک فلش LED به صورت عمودی تعبیه شده اند تا بدین ترتیب طراحی بدون ماژول را در گوشی مالی سامسونگ هم ببینیم.

اینطور که به نظر می رسد، بدنه گوشی از جنس پلی کربنات یکپارچه است. این یعنی شاهد استفاده از دو ماده و ترکیب در ساخت پنل پشتی و فریم آن نیستیم که پنل جلو را از پشت جدا کند. به عبارتی دیگر یک باکس پلی کربناتی را شاهد هستیم که نمایشگر گوشی درون آن قرار گرفته؛ این طراحی در بین گوشی های مالی سامسونگ هم بسیار مرسوم است.

مشخصات فنی گلکسی A04e

گلکسی A04e از نمایشگری 6.5 اینچی از نوع PLS LCD بهره می برد که وضوح تصویر آن +HD است. مالی بودن گوشی باعث می گردد انتظار نداشته باشیم شاهد رفرش ریت 90 هرتزی یا بیشتر درون این گوشی باشیم (برخلاف گلکسی A04s). روی بالاترین بخش این نمایشگر هم یک دوربین سلفی در حفره ای V شکل تعبیه شده که سنسوری به بزرگی 5 مگاپیکسل دارد و گگرددگی دیافراگم آن هم به f/2.2 می رسد. صحبت از دوربین که شد باید به دوربین های پنل پشتی هم اشاره کنیم که شامل دو سنسور 13 مگاپیکسلی اصلی و 2 مگاپیکسلی سنجش عمق می شوند. گگرددگی دیافراگم این سنسورها هم به ترتیب f/2.2 و f/2.4 است.

از آن جایی که گلکسی A04e یکی از مالی ترین گوشی های سامسونگ است، از پردازنده هلیو G35 به عنوان قلب تپنده بهره می برد که در کنار آن از 3/4 گیگابایت حافظه رم و 32/64/128 گیگابایت حافظه داخلی هم استفاده شده است. بعلاوه کاربران این امکان را خواهند داشت که در صورت تمایل اندازه حافظه را به وسیله کارت حافظه جانبی تا 1 ترابایت هم افزایش دهند. درباره پردازنده باید بگوییم خود سامسونگ رسما نوع آن را تأیید نکرده اما از آن جایی که گلکسی M04، یکی از گوشی های مالی مورد انتظار سامسونگ قرار است با همین تراشه راهی بازار گردد و از طرفی گفته می گردد شباهت زیادی هم با A04e خواهد داشت، بنابراین به نظر می رسد در گلکسی A04e هم از همین پردازنده استفاده شده است.

سایر مشخصات این گوشی که به وسیله سامسونگ هم رسما تأیید شده اند شامل باتری 5000 میلی آمپر ساعتی، پشتیبانی از اینترنت 4G، بلوتوث 5.0، جک 3.5 میلی متری، پورت USB-C، شتاب سنج، سنسور نور محیط و رابط کاربری One UI Core 4.1 مبتنی بر اندروید 12 می شوند. رنگ بندی و ترکیب حافظه ممکن است با توجه به بازار عرضه متفاوت باشد اما به صورت کلی این گوشی در سه رنگ آبی، برنز و مشکی در دسترس قرار می گیرد.

در رابطه با قیمت و تاریخ عرضه گلکسی A04e متأسفانه اطلاعات خاصی منتشر نشده اما به نظر می رسد قیمت آن حوالی 150 دلار یا کمتر باشد. با این حال باید منتظر ماند و دید سامسونگ چه اطلاعات بیشتری را پیرامون این گوشی منتشر می نماید.

منبع: SamMobile

منبع: دیجیکالا مگ

به "گلکسی A04e با اندروید 12 رونمایی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گلکسی A04e با اندروید 12 رونمایی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید