راهنمای خرید پاوربانک 10 هزار میلی آمپری

به گزارش وبلاگ بهروز، هیچ چیز برای موبایل بازها، ضدحال تر از این نیست که وسط بازی یا مکالمه با اخطار تمام شدن شارژ گوشی خود رو به رو بشوند. در چنین شرایطی است که پاوربانک ها می توانند در نقش سوپر من ظاهر شده و گوشی شما را نجات دهند.

راهنمای خرید پاوربانک 10 هزار میلی آمپری

پاوربانک ها انواع و اقسام گوناگونی دارند و از ولتاژها،ویژگی ها و برندهای متنوعی برخوردارند. در این راهنمای بازار، فقط به پاوربانک های باکیفیت و 10 هزار میلی آمپر ساعتی اشاره نموده ام:

پاور بانک بی سیم مومکس (قیمت حدودی: 2 میلیون و پانصد هزار تومان)

لیست را از گران قیمت ترین پاوربانک آغاز می کنیم. پاور بانک بی سیم مومکس 10000 میلی آمپر ساعتی که دارای یک صحفه شیشه ای شفاف و لبه فلزی مقاوم اس. این پاوربانک ویژه کاربران آیفون است و قابلیت جریان تنظیم اتوماتیک را دارد.

این پاوربانک دارای یک صحفه سیم پیچی مغناطیسی برای اتصال وایرلس به آیفون است. فناوری موجود در پاوربانک بی سیم مومکس باعث قیمت بالای آن شده است زیرا دارای باتری سلولی لیتیوم پلیمری و تراشه هوشمند محافظ مدار داخلی است.

وزن این پاور بانک بین 200 تا 400 گرم است و در نشانگر LED شرایط باتری را نشان می دهد. این پاوربانک، چهار عدد خروجی دارد. از قابلیت های این دستگاه می توان به امکان شارژ بی سیم اشاره نمود. این پاور بانک دارای صحفه شیشه سکوریت و چرم PU است.

شدت جریان خروجی این پاور بانک1.5 آمپر، 2.2 آمپر و 3.0 آمپر است. ولتاژ خروجی5.0 ولت و ولتاژ ورودی5 ولت است. این محصول از پروتکل شارژ سریع اپل (Apple) برای بیشتر مدل های این برند، نظیر آیفون 12 و 13 پشتیبانی می نماید. وزن این پاوربانک261 گرم است.

پاوربانک انکر مدل POWER CORE SUPER SLIM(قیمت حدودی: یک میلیون و صد هزار تومان)

وزن این پاوربانک بین 200 تا 400 گرم است. شرایط باتری در این پاوربانک روی نشانگر LEDبه نمایش گذاشته می گردد. این پاوربانک دو عدد درگاه خروجی دارد. محدوده ظرفیت این پاور بانک5 تا 10 هزار میلی آمپر ساعت است. از بهترین قابلیت های این دستگاه می توان به پشتیبانی از فناوری شارژ سریع اشاره نمود. شدت جریان خروجی این پاوربانک 3.0 آمپر و شدت جریان ورودی3.0 آمپر است.ولتاژ خروجی5.0 ولت و ولتاژ ورودی5 ولت است. وزن این پاوربانک برابر با 215 گرم است.

پاوربانک شیائومی(قیمت حدودی: 760 هزار تومان)

نام آشنا بودن برند شیائومی باعث می گردد که بسیاری از کاربران چشم بسته در پی خرید محصولات این شرکت بروند. پاوربانک هزار میلی آمپری شیائومی دارای ویژگی هایی از جمله امکان شارژ سریع و پشتیبانی از فناوری Qi است. این شارژر به سیستم قطع اتوماتیک جریان برق نیز مجهز است.

وزن این پاوربانک در رده 200 تا 400 گرمی رده بندی می گردد و با نشانگر رنگی شرایط باتری را به نمایش می گذارد. این شارژر فقط یک عدد درگاه خروجی دارد و محدوده ظرفیت5 تا 10 هزار میلی آمپر ساعتی دارد. این شارژر از فناوری شارژ سریع پشتیبانی می نماید.

جنس بدنه این شارژر پلاستیک ABS است. شدت جریان خروجی1.5 آمپر،2.0 آمپر، 2.4 آمپر است. ولتاژ خروجی این شارژر 5.0 ولت و ولتاژ ورودی5 ولت است و با پشتیبانی از فناوری Qi با بسیاری از گوشی های هوشمند بازار سازگاری دارد؛ از جمله: گوشی های اپل، هواوی و سامسونگ. این شارژردارای قابلیت شارژ سریع و اتصال همزمان 2 دستگاه به صورت باسیم و بی سیم است. نوع باتری این محصول لیتیوم پلیمری و وزن آن 230 گرم است.

پاوربانک تسکو مدل TP 842N (قیمت حدودی: 500 هزار تومان)

یک ویژگی فوق العاده مثبت و متمایز کننده این پاوربانک، محافظت در برابر شارژ بیش از حد است که به باتری آسیب می رساند. این شارژر در محدوده وزنی 200 تا 400 گرم واقع شده است. این پاوربانک دارای نمایشگر LED است و دو عدد درگاه خروجی دارد. محدوده ظرفیت این پاوربانک از5 تا 10 هزار میلی آمپر ساعت است و جنس بدنه نیز پلاستیکی است.

شدت جریان خروجی2.1 آمپری است. شدت جریان ورودی2.0 آمپر و ولتاژ خروجی5.0 ولت است. جنس بدنه این پاوربانک از نوع پلاستیکی و نوع باتری لیتیوم پلیمری است. وزن این پاوربانک 230 گرم است.

پاوربانک همراه فیلیپس (قیمت حدودی: 485 هزار تومان)

وزن این پاوربانک در رده 200 تا 400 گرم طبقه بندی می گردد. شرایط باتری نیز روی نشانگر LEDبه نمایش گذاشته می گردد. این شارژر تنها یک عدد درگاه خروجی دارد. محدوده ظرفیت این پاوربانک 5 تا 10 هزار میلی آمپر ساعت و جنس بدنه نیز پلاستیک با کیفیت بالا است.

شدت جریان خروجی2.1 آمپر و شدت جریان ورودی2.1 آمپر است. ولتاژ خروجی5.0 ولت و ولتاژ ورودی5 ولت است و با سیستم عامل های اندروید و IOSسازگاری دارد. جنس بدنه این محصول پلاستیکی است. وزن این پاوربانک290 گرم است و از فناوری شارژ ایمن یا MultiProtect برای حفاظت در برابر نوسانات جریا برق برخوردار است. این پاوربانک دارای 2 درگاه خروجی است: یک درگاه USB و یک درگاه تایپ سی. نوع باتری این محصول لیتیومی است.

پاور بانک شیائومی مدل Redmi(قیمت حدودی: 450 هزار تومان)

محدوده وزنی این پاوربانک بین200 تا 400 گرم است و اندازه شارژ باتری روی نشانگر LED انجام می گردد. تعداد درگاه خروجی این محصول دو عدد و محدوده ظرفیت آن بین5 تا 10 هزار میلی آمپر ساعت است و شدت جریان خروجی 1.0 آمپر و 2.1 آمپر است. ولتاژ خروجی این محصول5.0 ولت و ولتاژ ورودی 5 ولت است.

این محصول با آیفون و برندهای اندرویدی سازگاری دارد. نوع باتری این محصول لیتیومی است. در بازار پاوربانک، محصولات مقرون به صرفه قیمت تری هم وجود دارد اما اگر قرار باشد یک دسته بندی انجام دهیم که کیفیت را هم شامل بگردد بهتر است دسته بندی خود را همینجا تمام کنیم.

منبع: فرارو

به "راهنمای خرید پاوربانک 10 هزار میلی آمپری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راهنمای خرید پاوربانک 10 هزار میلی آمپری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید