گوشی آنر X40GT به زودی در چین عرضه می گردد

به گزارش وبلاگ بهروز، آنر اخیراً از اولین گوشی هوشمند سری X40 یعنی آنر X40 رونمایی کرد. این شرکت که برای بهبود شرایط خود در بازار چین گوشی های هوشمند بسیار زیادی را عرضه نموده، میخواهد به زودی سری تازه از گوشی های هوشمند تحت خانواده X40 را به کاربران معرفی کند و اولین گوشی این سری نیز آنر X40GT نام دارد که طی هفته های آینده عرضه خواهد شد.

گوشی آنر X40GT به زودی در چین عرضه می گردد

آن طور که به نظر می رسد، گوشی هوشمند نو آنر X40GT تنها برای کاربران چینی در دسترس قرار می گیرد و این شرکت روی بخش عملکرد این گوشی تمرکز ویژه ای نموده است. این گزارش جزئیات زیادی را در خصوص گوشی هوشمند میان رده نو آنر فاش ننموده، اما اگر گزارش های قبلی را مد نظر قرار دهیم این گوشی هوشمند اخیراً با شماره مدل ADT-AN00 در وب سایت صدور گواهینامه 3C قرار گرفته است.

شنیده ها حاکی از آن است که این گوشی هوشمند مجهز به نمایشگر 6.67 اینچی LCD است که از رفرش ریت 144 هرتزی، رزولوشن 2772 در 1344 پیکسل، حداکثر روشنایی نمایشگر 800 نیت، نسبت بدنه به تصویر 19:9 و تراکم پیکسلی 397 ppi پشتیبانی خواهد نمود. گوریلا گلکس ویکتوس نیز جهت مراقبت از این نمایشگر، روی آن قرار خواهد گرفت و حفره نمایشگر نیز میزبان دوربین سلفی خواهد بود. اگر این شایعات صحت داشته باشد، این گوشی هوشمند به نرخ رفرش ریت 144 هرتزی مجهز خواهد شد که بالاترین نرخی است که تا به امروز در گوشی های هوشمند آنر دیده شده و از رفرش ریت 120 هرتز سری آنر مجیک 4 نیز فراتر خواهد رفت.

بعلاوه باید به نمایشگر از جنس پنل LCD این گوشی هوشمند نو میان رده اشاره کنیم که کمی عجیب به نظر می رسد. آن طور که گفته می گردد، آنر از پردازنده اسنپدراگون 6 نسل 1 به عنوان قلب تپنده این گوشی هوشمند خود استفاده می نماید. این تراشه نو 4 نانومتری که تقریباً یک ماه پیش از آن رونمایی شده از 8 هسته بهره می برد و حداکثر فرکانس هسته اصلی آن به 2.2 گیگاهرتز می رسد. این پردازنده بعلاوه 35 درصد بهبود عملکرد پردازنده گرافیکی را ارائه می دهد. در کنار این پردازنده، احتمالاً 8 گیگابایت حافظه رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی نیز برای استفاده کاربران تعبیه خواهد شد.

این شرکت فناوری چینی ظاهراً در قاب پشتی این گوشی هوشمند یک سیستم دوربین دوگانه در نظر گرفته که دوربین اصلی آن سنسور 50 مگاپیکسلی خواهد بود. در کنار این سنسور، دوربین 8 مگاپیکسلی اولترا واید نیز قرار گرفته است. روی پنل جلویی این گوشی هوشمند نیز یک سنسور 13 مگاپیکسلی سلفی تعبیه خواهد شد که کاربران می توانند از آن برای برقراری تماس های ویدیویی و گرفتن عکس های سلفی بهره ببرند.

طبق اطلاعات منتشر شده از وب سایت صدور گواهینامه 3C، گوشی هوشمند آنر X40GT از یک باتری غول پیکر با ظرفیت 6000 میلی آمپر ساعتی به عنوان منبع تغذیه استفاده خواهد نمود که با شارژر 66 وات به سرعت انرژی مجدد آن تأمین می گردد. در خصوص قابلیت ها و سایر مشخصات این گوشی هوشمند، جزئیات دیگری در دسترس نیست و باید برای کسب اطلاعات بیشتر منتظر رندرها و خبرهای رسمی آنر باشیم. با توجه به نام X40GT ، این گوشی باید یک گوشی هوشمند میان رده باشد اما در حال حاضر این فقط حدس و گمان است.

گوشی هوشمند آنر 40X که چند هفته پیش عرضه شد، دارای صفحه نمایش 6.67 اینچی OLED با نرخ رفرش ریت 120 هرتزی است و از حفره نمایشگر برای میزبانی از دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی بهره می برد. این گوشی هوشمند برای فعالیت به پردازنده اسنپدراگون 695 متکی است و یک باتری 5100 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 40 واتی دارد. از دیگر مشخصات این گوشی می توان به سنسور دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی، 12 گیگابایت حافظه رم، 256 گیگابایت حافظه داخلی و قیمت 215 دلاری آن اشاره نمود.

منبع: Gizmochina

منبع: دیجیکالا مگ

به "گوشی آنر X40GT به زودی در چین عرضه می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گوشی آنر X40GT به زودی در چین عرضه می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید