یخچال های هوشمند جدید به زودی رونمایی می شوند

به گزارش وبلاگ بهروز به نقل از نیواطلس، یخچال های هوشمند ال جی و سامسونگ می توانند با آنالیز لحظه به لحظه شرایط مواد غذایی در حال نگهداری کیفیت آنها را با کیفیتی مناسب حفظ نمایند.

یخچال های هوشمند جدید به زودی رونمایی می شوند

ال جی یخچال های اینستا ویوی خود را به روز و اعلام نموده از هوش مصنوعی برای مدیریت این یخچال ها استفاده می نماید تا بخش های مختلف آنها مانند محل نگهداری یخ ها، غذاهای مختلف، نوشیدنی ها و غیره به شیوه های مختلف و متناسب با شرایط آن مواد غذایی سرد شوند.

یخچال های هوشمند با آنالیز مواد غذایی موجود و علایق و سلایق افراد، خود به طور اتوماتیک فهرست های خریدی را تنظیم می نمایند تا هرگز در این زمینه کمبودی به وجود نیاید و همواره در یخچال مواد غذایی لازم موجود باشد. بعضی از این یخچال ها حتی می توانند سفارش خرید هم ارائه دهند.

مدل جدید یخچال اینستاویوی ال جی دارای نمایشگر 22 اینچ برای نمایش محتوای خود بدون احتیاج به باز کردن درب یخچال است. رابط کاربری این نمایشگر اتصال به اینترنت و جستجوی مواد غذایی، تنظیم فهرست های خرید و غیره را به وسیله شبکه های وای فای ممکن می نماید.

یخچال جدید فامیلی هاب سامسونگ هم مجهز به دوربین های هوش مصنوعی برای کنترل مواد غذایی درون خود و آنالیز کیفیت آنهاست. برنامه ریزی برای تهیه فهرست خرید بر مبنای احتیاج افراد، به اشتراک گذاری نظرات اعضای خانواده در خصوص وعده های غذایی و گفتگو از این طریق به وسیله یک نمایشگر دیجیتال و امکان انتقال این اطلاعات به گوشی های هوشمند از جمله امکانات یخچال مذکور است.

منبع: خبرگزاری مهر

به "یخچال های هوشمند جدید به زودی رونمایی می شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یخچال های هوشمند جدید به زودی رونمایی می شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید