یورو 2020، لوکاتلی حرکت رونالدو را تکرار کرد

به گزارش وبلاگ بهروز، هافبک تیم ملی فوتبال ایتالیا کار کاپیتان پرتغال را در مسابقات یورو 2020 تکرار کرد.

یورو 2020، لوکاتلی حرکت رونالدو را تکرار کرد

به گزارش وبلاگ بهروز، پس از اینکه کریستیانو رونالدو در کنفرانس خبری پیش از بازی پرتغال مقابل مجارستان در دور اول مرحله گروهی یورو 2020 دو بطری نوشابه کوکاکولا (یکی از اسپانسرهای رسمی مسابقات) را از روی میز مقابلش برداشت و کنار گذاشت و به وبلاگ بهروز توصیه کرد به جای آن، آب مصرف نمایند، این بار مانوئل لوکاتلی این کار را تکرار کرد.

هافبک ایتالیا که در رجحان 3 بر صفر شب گذشته (چهارشنبه) این تیم مقابل سوئیس در همین رقابت ها، دو گل اول تیمش را به ثمر رساند و در خاتمه مسابقه هم به اسم برترین بازیکن زمین انتخاب شد، با حضور در کنفرانس خبری بعد از بازی کار مشابه رونالدو را انجام داد تا به نوعی دیدگاه رونالدو در این قضیه را تأیید نموده باشد.

لوکاتلی به محض ورود به اتاق کنفرانس خبری، بطری های نوشابه کوکاکولا را از جلویش برداشت و آن طرف تر گذاشت و به جایش یک بطری آب را مقابل میکروفن روی میزش گذاشت و سپس جوابگوی سؤالات وبلاگ بهروز شد.

پل پوگبا بازیکن مسلمان تیم ملی فرانسه هم در نشست خبری پس از بازی سه شنبه تیم ملی فرانسه مقابل آلمان در استادیوم آلیانتس آره نای شهر مونیخ که خروس ها آن را با یک گل بردند، بطری نوشیدنی الکلی که مقابلش بود را از روی میز برداشت و آن را پایین گذاشت.

نشریه اسپانیایی مارکا پیش از این با استناد به آخرین تغییرات بازار بورس آمریکا اعلام نموده بود که سهام شرکت کوکاکولا تنها 30 دقیقه پس از این حرکت رونالدو دچار اُفت شد و از 56.10 دلار به ازای هر سهم به 52.22 دلار کاهش پیدا کرد. این اُفت ارزش سبب شده این شرکت آمریکایی به یکباره متحمل ضرری چهار میلیارد دلاری گردد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "یورو 2020، لوکاتلی حرکت رونالدو را تکرار کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یورو 2020، لوکاتلی حرکت رونالدو را تکرار کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید