آیا ساده ترین رژیم لاغری در دنیا را می شناسید؟

به گزارش وبلاگ بهروز، این روزها رژیم ها تنوع زیادی دارند و بازار رژیم های غذایی حسابی داغ است. افراد ترجیح می دهند رژیمی ساده را انتخاب نمایند که با آن به راحتی وزن کم نمایند و جالب است بدانید که ساده ترین رژیم غذایی جهان یک رژیم ژاپنی است که احتیاج است بعد از بیدار شدن از خواب، 2 لیوان آب بنوشید.

آیا ساده ترین رژیم لاغری در دنیا را می شناسید؟

بسیاری از مردم ژاپن هنگام بیدار شدن از خواب دو لیوان آب با معده خالی می نوشند. این نوع نوشیدن آب تحت عنوان آب درمانی ژاپنی، یک روش بسیار متداول برای از بین بردن سموم بدن، بهبود عملکرد کبد، افزایش متابولیسم، کاهش التهاب، بهبود عملکرد دستگاه گوارش و در نهایت کاهش وزن است.

علاوه بر این، شما با نوشیدن آب در حالت ناشتا به بهبود حرکات روده یاری نموده و دچار یبوست نمی شوید. وقتی آب وارد معده خالی می گردد، اسید معده را خنثی نموده و ضمناً باعث می گردد کمتر احساس گرسنگی کنید و وعده صبحانه خود را کوچکتر کنید.

به جای آب شیر، سعی کنید آب معدنی بنوشید چون درصد کربنات هیدروژن آن بالاتر است و تاثیر بیشتری در کاهش اسید معده دارد. زمانی که ناشتا هستید، آب گازدار ننوشید چون با این کار اسید معده را افزایش خواهید داد. سراغ آب سرد هم نروید و بگذارید آب به دمای اتاق برسد.

آب درمانی ژاپنی اصولی دارد

به محض بیدار شدن از خواب با شکم خالی سعی کنید نیم لیتر آب گرم بنوشید. اگر این میزان زیاد است، از یک لیوان کوچک بهره ببرید و به تدریج این میزان را افزایش دهید. حداقل 45 دقیقه بعد از نوشیدن آب، صبحانه را آغاز کنید. پس از نوشیدن آب دندان ها را مسواک بزنید.

آب درمانی ژاپنی همچنین توصیه می نماید که قبل از خواب به مدت دو دقیقه آب نمک غرغره کنید. این کار غشاهای مخاطی را تمیز می نماید و باعث می گردد در طول شب دهان و گلو خشک نشوند. خشکی دهان و گلو شرایط ایده آل را برای رشد میکروب ها فراهم می نماید و دلیل بوی بد دهان در صبح است.

نوشیدن آب در صبح باید به یک عادت روزمره تبدیل گردد. این کار به شما یاری می نماید حتی تا 5 کیلوگرم در سال وزن از دست بدهید. به گفته کارشناسان انجمن پزشکی ژاپن، آب درمانی ژاپنی فشار خون خفیف را بعد از یک ماه درمان می نماید، سطح قند خون را کاهش داده و التهاب معده را از بین می برد.

منبع: رکنا

منبع: همگردی

به "آیا ساده ترین رژیم لاغری در دنیا را می شناسید؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آیا ساده ترین رژیم لاغری در دنیا را می شناسید؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید