ارائه خدمات فرهنگی به بچه ها و نوجوانان مناطق روستایی با پست

به گزارش وبلاگ بهروز، خبرنگاران/گیلان مدیرکل کانون پرورش فکری گیلان، از امضای تفاهم نامه همکاری مشترک کانون با اداره کل پست استان اطلاع داد و گفت: افزایش تعامل و هم گرایی در زمینه گسترش فعالیت کتابخانه های پستی از جمله موضوع های محوری این تفاهم نامه است.

ارائه خدمات فرهنگی به بچه ها و نوجوانان مناطق روستایی با پست

اسفندیار ضیایی در جمع وبلاگ بهروز از امضای تفاهم نامه همکاری مشترک کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان استان گیلان با اداره کل پست استان اطلاع داد و اظهار کرد: افزایش تعامل و هم گرایی در زمینه گسترش فعالیت کتابخانه های پستی و بسترسازی جهت ارسال کتاب و ارائه خدمات فرهنگی به بچه ها و نوجوانان مناطق روستایی و کم برخوردار، چاپ، انتشار و رونمایی از تمبر شخصی(مناسبت ها، شخصیت های علمی و فرهنگی و...) از جمله موضوع های محوری این تفاهم نامه است.

وی اضافه کرد: ارائه خدمات تلفن گویا، طراحی، چاپ و توزیع کارت های تبریک الکترونیک و خدمات رسانی در جهت دسترسی آسان تر مخاطبان به کتاب و محصولات فرهنگی کانون، از دیگر موضوع های مورد توجه طرفین در این تفاهم نامه محسوب می گردد.

مدیرکل کانون پرورش فکری گیلات با بیان اینکه تفاهم نامه مذکور به منظور تحقق اهداف برنامه های اجتماعی، مالی و بهره گیری از ظرفیت های گسترده کانون و پست در پنج ماده، یک تبصره و دو نسخه تنظیم شده است، گفت: این تفاهم نامه نگاهی ویژه به ترسیم افق های پیش روی این همکاری، معرفی نمایندگان تام الاختیار دو طرف، اطلاع رسانی به واحدهای تابعه و برگزاری نشست های هم اندیشی و کوشش برای گسترش این همکاری ها دارد.

ضیایی، امضای تفاهم نامه همکاری های مشترک کانون و پست استان را همزمان با نخستین روز از هفته ملی کودک دانست و گفت: این تفاهم نامه همکاری های مشترک تا 12 مهرماه سال 1400 اعتبار خواهد داشت.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "ارائه خدمات فرهنگی به بچه ها و نوجوانان مناطق روستایی با پست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ارائه خدمات فرهنگی به بچه ها و نوجوانان مناطق روستایی با پست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید