استخدام 25 هزار نیروی سرایدار در آموزش و پرورش

به گزارش وبلاگ بهروز، وزیر آموزش وپرورش اعلام نموده که در سال نو، 25 هزار نیروی سرایدار پس از اخذ مجوزهای قانونی در کشور جذب می گردد. برای اطلاع از جزییات استخدام سرایدار در آموزش و پرورش با ما همراه باشید.

استخدام 25 هزار نیروی سرایدار در آموزش و پرورش

یوسف نوری با اشاره به کمبود نیروی سرایدار در مدارس کشور، گفت: درخواست جذب 25 هزار نیروی سرایدار در لایحه بودجه پیش بینی شده است که پس از اخذ مجوزهای قانونی از سوی مجلس شورای اسلامی، این نیروها جذب خواهند شد. تبدیل شرایط نیروهای سرایداری به علت کمبود نیرو در آموزش وپرورش، احتیاجمند نیروهای جایگزین است که امیدواریم مجلس شورای اسلامی با این طرح موافقت کند.

منابع رسمی تاریخ دقیقی برای استخدام نیروهای خدماتی سرایدار در آموزش و پرورش و فرایند ثبت نام و برگزاری آزمون اعلام نکرده اند. این استخدام، متناسب با ظرفیت و بر اساس احتیاج هر استان صورت می گیرد. به این ترتیب که مدارس شهرها یا شهرستان های هر استان، تعداد افراد مورد احتیاج جهت انجام اموری همانند مراقبت و نگهداری از امکانات و تجهیزات مدارس را به وزارتخانه اعلام می نمایند و این وزارت خانه با توجه به مجموع به دست آمده، ظرفیت استخدام را مشخص می نماید.

برترین آگهی های استخدام سرایدار را ببینید

منبع: بلاگ دیوار

به "استخدام 25 هزار نیروی سرایدار در آموزش و پرورش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استخدام 25 هزار نیروی سرایدار در آموزش و پرورش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید