باتیستا: 40 روز است که مصدوم هستم، تحمل این شرایط خیلی سخت است، فقط می خواهم پول جراحی و بلیتم را بدهند

به گزارش وبلاگ بهروز، مگنو باتیستا، هافبک تیم فوتبال پارس جنوبی جم از شرایط خود در ایران و مواجهه با مصدومیت 40 روزه خود گلایه کرد.

باتیستا: 40 روز است که مصدوم هستم، تحمل این شرایط خیلی سخت است، فقط می خواهم پول جراحی و بلیتم را بدهند

مگنو باتیستا در گفت وگو با خبرنگار ورزشی وبلاگ بهروز، درباره شرایط خود و اینکه قصد بازگشت به برزیل را دارد، گفت: امروز (یکشنبه) با مدیرعامل باشگاه صحبت کردم که او در جلسه با مدیران پارس جنوبی در عسلویه بود. مرادی گفت با مدیران صحبت کردم و برای تو پول عمل و بلیت می گیرم.

وی در ادامه اضافه نمود: منتظرم ببینم باشگاه چه می نماید. من 40 روز است که مصدوم شدم و منتظر باشگاه هستم. تحمل این شرایط خیلی سخت است.

هافبک مصدوم پارس جنوبی درخصوص صحبت هایی مبنی بر درخواست او برای جدایی از این باشگاه توضیح داد: یک ماه از قراردادم با پارس جنوبی مانده و نمی دانم چه اتفاقی می افتد. فقط می خواهم پول عمل و بلیتم را بدهند و این برای همه بهتر است. امیدوارم این هفته مسائل حل گردد. چون اگر پاسخی به من ندهند، نمی دانم چه کنم.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "باتیستا: 40 روز است که مصدوم هستم، تحمل این شرایط خیلی سخت است، فقط می خواهم پول جراحی و بلیتم را بدهند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "باتیستا: 40 روز است که مصدوم هستم، تحمل این شرایط خیلی سخت است، فقط می خواهم پول جراحی و بلیتم را بدهند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید