ببینید؛ تریلر نو بایونتا 3 به گیم پلی مجذوب کننده آن می پردازد

به گزارش وبلاگ بهروز، کمپانی نینتندو (Nintendo) و استودیوی پلاتینیوم گیمز (PlatinumGames) به تازگی تریلری هشت دقیقه ای با عنوان Ways of the Witch از بازی بایونتا 3 منتشر نموده اند.

ببینید؛ تریلر نو بایونتا 3 به گیم پلی مجذوب کننده آن می پردازد

در این نسخه، بایونتا باید از دنیا در برابر تهاجم ناگهانی سلاح های زیستی ساخت بشر با نام Homunculi محافظت کند. در سرتاسر این مجموعه، او از جنگیدن برای خودش به سمت جنگیدن برای دیگران و برای دنیا حرکت نموده است و اکنون، باید با کسانی که با او بر تاریخ گذشته خود غلبه نموده اند، نظیر روزنامه نگاری با نام لوکا و دیگر جادوگر همراه او یعنی جین، متحد گردد. از طرفی جادوگر در حال آموزشی به نام ویولا نیز به این راستا می پیوندد. به طور کلی در بایونتا 3 یک ماجراجویی سرگرم نماینده و پر از دنیاگردی در انتظار بازیکنان خواهد بود.

بایونتا 3 دارای حداقل دو شخصیت قابل بازی است؛ شخصیت اصلی سری یعنی بایونتا که مانند همواره حضور دارد و در این بین ویولا نیز به اثر اضافه شده است. هر دو جادوگر با دشمنان ساخته دست بشر روبرو خواهند شد. برخلاف بازی های قبلی که ما را به قلمروهای الهی می بردند و بازیکنان را در مقابل فرشتگان قرار می دادند، این نسخه عمدتا بر دنیای واقعی متمرکز است و حتی وجود مکان هایی در ژاپن و چین نیز تایید شده است. داستان همچنان مرموز است، اما بازی احتمالا روایتی چند وجهی خواهد داشت. در واقع این بار، او با تهدیدی جدی تر از آنچه که تا به حال با آن روبرو شده، روبرو خواهد شد و باید مهارت های رزمی نوی را به کار گیرد.

در این نسخه بایونتا کنترل بیشتری بر شیاطین خود خواهد داشت و این به بازیکنان توانایی های نوی را ارائه می دهد. برخلاف نسخه های قبلی که در آن ها از موهای خود برای احضار شیاطین با شکوه برای حملات و سناریوهای خاص استفاده می کرد، در بایونتا، این به یک ویژگی استاندارد تبدیل خواهد شد. بازیکنان می توانند از سیستم Demon Slave برای کنترل مستقیم شیاطین خود و اجرای کمبوهای بیشتر استفاده نمایند. در حین احضار شیاطین، بایونتا در برابر حمله آسیب پذیر خواهد بود و بازیکنان باید توجه بیشتری به نبردهای این نسخه داشته باشند.

بایونتا 3 بعلاوه از ویژگی Demon Masquerade استفاده می نماید که به نظر می رسد از بازی لغو شده پلاتینیوم گیمز یعنی Scalebound الهام گرفته شده است. این قابلیت به بایونتا اجازه می دهد تا ظاهر خود را با شیاطین خود ترکیب کند و کمبوهای نوی را در حین مبارزه امتحان کند. علاوه بر این، این امر به نوعی تنوع سلاح ها را بیشتر می نماید زیرا به هر ابزار او یک شیطان منحصر به فرد متصل است. با این حال همانطور که گفته شد، بایونتا تنها جادوگر بازی نیست.

حضور ویولا قرار است که گیم پلی نسخه سوم را دستخوش تغییرات زیادی کند و آن را به سطح نوی ارتقا دهد. در حالی که نسخه های قبلی این سری دارای شخصیت هایی قابل باز شدن بودند، بایونتا 3 یک شخصیت نو و قابل بازی به بازیکنان می دهد. ویولا به عنوان یک جادوگر تازه کار، با سبک مبارزه ای منحصر به فرد وارد میدان مبارزه می گردد. او با یک کاتانای بزرگ مبارزه می نماید و از دارت های جادویی برای آسیب زدن به دشمنان از راه دور استفاده می نماید. علاوه بر این، او یک گربه غول پیکر را به عنوان شیطان خود دارد.

در حالی که بایونتا به طفره رفتن برای جلوگیری از حملات دشمن متکی است، ویولا راستا دفاعی تری را در پیش می گیرد. جالب است بدانید که قابلیت ویچ تایم او تنها با بلاک کردن موفقیت آمیز حمله دشمن فعال می گردد. از طرفی در حالی که بازیکنان در حال احضار شیطان دستیار او هستند، نمی توانند از شمشیر خود استفاده نمایند و باید با دست خالی بجنگند.

5 سال از معرفی بایونتا 3 می گذرد اما با نزدیک تر شدن به زمان انتشار آن، استودیوی سازنده به طور پیوسته محتوای نوی را به هواداران نشان می دهند. افزایش عمق نبرد به لطف المان های Demon Slave و Demon Masquerade، همراه با یک شخصیت قابل بازی نو، نشان از تغییراتی است که یک دنباله باکیفیت باید ارائه دهد. بعلاوه این بار پلاتینیوم گیمز قدرت نینتندو سوییچ را در اختیار خود دارد و مانند بایونتا 2 به وسیله سخت افزار Wii U محدود نمی گردد. در هر صورت به نظر می رسد که بایونتا 3 ادامه درخشان مجموعه ای باشد که از سال 2009 آغاز شده است.

بازی بایونتا 3 در تاریخ 28 اکتبر 2022 (6 آبان 1401) برای نینتندو سوییچ منتشر خواهد شد. در ادامه می توانید تریلرها و تصاویر منتشر شده را مشاهده کنید.

منبع: Gematsu

منبع: دیجیکالا مگ

به "ببینید؛ تریلر نو بایونتا 3 به گیم پلی مجذوب کننده آن می پردازد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ببینید؛ تریلر نو بایونتا 3 به گیم پلی مجذوب کننده آن می پردازد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید