تهرانی ها 1040 پروژه عمرانی و خدماتی را به شهرداری تهران معرفی کردند ، سرنوشت این پروژه ها چه می شود؟

به گزارش وبلاگ بهروز، سخنگوی شهرداری تهران گفت: بر اساس رأی 350 هزار شهروند تهرانی در کمپین من شهردارم، 1040 پروژه اولویت دار متمرکز بر توسعه محلی برگزیده شد.

تهرانی ها 1040 پروژه عمرانی و خدماتی را به شهرداری تهران معرفی کردند ، سرنوشت این پروژه ها چه می شود؟

به گزارش وبلاگ بهروز، عبدالمطهر محمدخانی سخنگوی شهرداری تهران درباره آخرین شرایط اجرای طرح من شهردارم گفت: بر اساس رأی 350 هزار شهروند تهرانی در کمپین من شهردارم، 1040 پروژه اولویت دار متمرکز بر توسعه محلی برگزیده شد. بر اساس تصمیم مدیران شهرداری تهران، بودجه متناسب برای اجرا و تکمیل این پروژه ها در لایحه بودجه 1402 گنجانده و سرانجام با موافقت اعضای شورای شهر به قانون تبدیل شد.

وی افزود: بر همین اساس، تا به امروز 500 پروژه توسعه محلی در نقاط مختلف منطقه ها 22 گانه مرکز به سرانجام رسیده و در تلاش هستیم تا سرانجام بهمن ماه، همه 1040 پروژه منتخب به سرانجام برسد.

سخنگوی شهرداری تهران با اشاره به راه اندازی یک پایگاه اینترنتی با رویکرد افزایش شفافیت و امکان نظارت همگانی بر پروژه هاشهری تأکید کرد: به زودی روند پیشرفت و آخرین شرایط پروژه های اولویت دار و منتخب مردم، در وب سایت مرتبط با طرح من شهردارم بارگذاری شده و در دسترس عموم قرار خواهد گرفت.

محمدخانی در سرانجام ضمن اشاره به تأکید شهردار تهران گفت: پروژه های مشخص شده بر اساس طرح من شهردارم بر اساس تأکید علیرضا زاکانی، در اولویت تخصیص بودجه قرار دارند.

منبع: همشهری آنلاین

به "تهرانی ها 1040 پروژه عمرانی و خدماتی را به شهرداری تهران معرفی کردند ، سرنوشت این پروژه ها چه می شود؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تهرانی ها 1040 پروژه عمرانی و خدماتی را به شهرداری تهران معرفی کردند ، سرنوشت این پروژه ها چه می شود؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید