توقف صدور ویزای عربستان برای زائران ایرانی همزمان با خاتمه پروازهای رفت حج

به گزارش وبلاگ بهروز، ایسنا/ براساس اخبار بدست آمده، توقف صدور ویزای عربستان برای زائران ایرانی همزمان با خاتمه پروازهای رفت حج صورت گرفت.

توقف صدور ویزای عربستان برای زائران ایرانی همزمان با خاتمه پروازهای رفت حج

بیش از 39 هزار و 600 حاجی ایرانی با 162 پرواز به عربستان انتقال داده شدند و بنابر اعلام رئیس ستاد مدینه، عملیات انتقال همه حجاج ایرانی به عربستان انتها یافت.

محمد آزاد گفت: تمام زائران ایرانی تا شامگاه سیزدهم تیر وارد شهر مکه خواهند شد. زائران ایرانی که پیش از مکه وارد مدینه می شوند، معمولا پنج روز در این شهر اقامت دارند. تا کنون 20 هزار و 315 زائر ایرانی پیش از آغاز مناسک حج، به شهر مدینه رفته اند. باقی زائران نیز حدود یک هفته دیگر، پس از انتها مراسم حج، پنج شب در مدینه حضور خواهند داشت.

رئیس ستاد مدینه همچنین خبر داد که با انتها عملیات انتقال زائران ایرانی به عربستان، صدور ویزای این کشور برای ایرانی ها به انتها رسیده است.

اکبر رضایی، رئیس ستاد مکه نیز فرآیند حضور زائران ایرانی در شهر مکه را تا به امروز بدون مشکل ارزیابی کرد و از آمادگی زائران برای شرکت در مناسک حج و سرزمین مشاعر خبر داد و گفت: پرواز برگشت زائران ایرانی از 23 تیر از فرودگاه جده آغاز می شود و تا هفتم مرداد ادامه خواهد داشت و آخرین پرواز زائران ایرانی هم از فرودگاه مدینه انجام می شود.

منبع: همگردی

به "توقف صدور ویزای عربستان برای زائران ایرانی همزمان با خاتمه پروازهای رفت حج" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توقف صدور ویزای عربستان برای زائران ایرانی همزمان با خاتمه پروازهای رفت حج"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید