جارو برقی رباتیک نو شیائومی

به گزارش وبلاگ بهروز، شرکت شیائومی در تاریخ دسامبر 2021 (17 آذر 2021) یک ربات جارو برقی بنام MIJIA ارائه کرد.

جارو برقی رباتیک نو شیائومی

به گزارش وبلاگ بهروز، این ربات، دارای ویژگی ضد درهم تنیدگی بوده و تجربه بهتری را از کار با آن خواهید داشت. قدرت مکش این ربات 8000 پاسکال و دارای باتری 5200 میلی آمپر ساعتی می باشد.

ویژگی ضد درهم تنیدگی این محصول سبب می شود از درهم تنیده شدن گرد و غبار موجود در لوله جارو برقی جلوگیری کرده و باعث جلوگیری از انسداد و بسته شدن جهت لوله شود و همچنین حتی می تواند مو های گرفتار شده در برس تمیز کننده دستگاه را نیز باز کند.

این جارو برقی به جز تمیز کردن کیسه جارو برقی، سایر وظایف خود را بدون هیچ نیازی به انسان انجام می دهد.

در صورت استفاده طولانی مدت از جارو برقی، بدلیل قرار گرفتن مو و ذرات گرد و غبار در برس جارو برقی، قدرت تمیز کنندگی جارو کاهش می یابد. اما این جارو برقی رباتیک به تنهایی قادر است برس جارو برقی را پاکسازی نماید. همچنین این جارو برقی، دارای یک جعبه گرد و غبار 450 میلی لیتری و مخزن آب 250 میلی لیتری نیز می باشد. این دستگاه ها به یک ماژول بی سیم دو حالته WiFi و BLE (بلوتوث کم انرژی) نیز مجهز می باشد.

کاربران می توانند حتی با نزدیک کردن گوشی خود به جاروبرقی، از طریق اپلیکیشن MIJIA در گوشی های هوشمند خود به جارو برقی متصل شوند. این محصول با قیمت 2299 یوان (تقریباً 360 دلار آمریکا) به فروش می رسد.

منبع: gizmochina

منبع: فرارو

به "جارو برقی رباتیک نو شیائومی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جارو برقی رباتیک نو شیائومی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید