درب هوشمند شیائومی با قابلیت تشخیص چهره سه بعدی

به گزارش وبلاگ بهروز، درب هوشمند یکی از اجزاء اصلی خانه هوشمند به شمار میرود که به واسطه سیستم کنترل تردد، امنیت را برای ساکنین فراهم می نماید. شیائومی، که این روز ها محصولات هوشمند خانگی متنوعی عرضه می نماید، این بار یک درب ورودی هوشمند راه اندازی نموده است.

درب هوشمند شیائومی با قابلیت تشخیص چهره سه بعدی

به گزارش وبلاگ بهروز، این درب هوشمند نوآورانه که Xiaobai Blade Star نام دارد از فناوری تشخیص چهره سه بعدی و شش گزینه مختلف برای باز کردن قفل درب هوشمند استفاده می نماید. این دستگاه در حال حاضر با قیمت 1255 دلار پیش فروش می گردد و از 11 ژوئن به فروش خواهد رسید. این درب هوشمند از تشخیص چهره، اثر انگشت، رمز عبور و فناوری NFC برای باز کردن قفل درب هوشمند استفاده می نماید.

بعلاوه دارای یک صفحه نمایش لمسی خارجی 5 اینچی و صفحه نمایش داخلی 10.1 اینچی می باشد. Xiaobai Blade Star از پردازنده هشت هسته ای Kompanio 500 مدیاتک قدرت می گیرد. این درب هوشمند در تشخیص چهره بسیار سریع عمل می نماید و چهره هایی که در فاصله یک متری آن قرار می گیرند را زیر یک ثانیه تشخیص می دهد. این محصول بعلاوه قابلیت ضبط حداکثر 255 چهره را دارد و به گفته شیائومی احتمال خطای تشخیص چهره این درب بسیار کم است. Xiaobai Blade Star از چندین سنسور برای عملکرد بهتر دستگاه تشکیل شده است.

این درب دارای یک دوربین 1080P HD، یک دوربین دید در شب مادون قرمز، یک سنسور PIR و یک میکروفون است. با استفاده از میکروفون، کاربر می تواند با شخصی که داخل خانه است صحبت کند. درب هوشمند شیائومی را می توان به وسیله اپلیکیشن Mijia زیست بوم خانه هوشمند شیائومی پیکربندی کرد. زمانی که شخصی وارد خانه گردد و یا درب بطور تصادفی باز بماند، یک اعلان به وسیله درب هوشمند به تلفن همراه شما ارسال خواهد شد. این محصول 3.5 اینچ ضخامت دارد و از یک لایه آهن تقویت شده ساخته شده است. بعلاوه در دو رنگ و چند مقدار مختلف ارائه می گردد. کاربران می توانند یک درب راست بازشو و یا چپ بازشو انتخاب نمایند. پس از تامین اقتصادی جمعی این محصول با قیمت خرده فروشی 2040 دلار ارائه خواهد شد.

منبع: gizmochina

منبع: فرارو

به "درب هوشمند شیائومی با قابلیت تشخیص چهره سه بعدی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "درب هوشمند شیائومی با قابلیت تشخیص چهره سه بعدی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید