جزئیات حوادث برف و سیل در 3 استان کشور

به گزارش وبلاگ بهروز، رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر آخرین وضعیت مناطق متأثر از سیل، برف و کولاک در سه استان مازندران، گلستان و سمنان را تشریح کرد.

جزئیات حوادث برف و سیل در 3 استان کشور

مرتضی سلیمی در گفت وگو با وبلاگ بهروز، در این باره گفت: شهرستان های آمل، بابل، بهشهر، جویبار، چالوس، ساری، سوادکوه، قائمشهر، گلوگاه، نکا و نوشهر طی 24 ساعت گذشته متأثر از سیل و آبگرفتگی و برف و کولاک بودند که بر همین اساس در 35شهر، روستا و محورهای کوهستانی عملیات امدادرسانی از سوی هلال احمر انجام و در مجموع به 2390نفر در استان مازندران امدادرسانی شده است.

وی ادامه داد: 156 نفر اسکان اضطراری داده شده، چهار نفر به مراکز درمانی منتقل شده و 28 نفر نیز خدمات درمانی را به شکل سرپایی دریافت نموده اند و متأسفانه یک نفر نیز به دلیل ریزش کوه در سوادکوه جان خود را از دست داده است.

به گفته رئیس سازمان امدادو نجات جمعیت هلال احمر، یک نفر نیز در میانرود به دلیل جاری شدن سیلاب مفقود شده که کوشش ها برای یافتن وی ادامه دارد.

سلیمی از رهاسازی 30 دستگاه خودرو از برف اطلاع داد و گفت: در 210 واحد مسکونی نیز تخلیه آب صورت گرفته است و امدادرسانی در مناطق سیل زده مازندران همچنان ادامه دارد.

وی در خصوص آخرین وضعیت سیل و آبگرفتگی و برف و کولاک در استان گلستان نیز گفت: در این استان شهرستان های آزادشهر، آق قلا، بندرگز، بندرترکمن، علی آباد، کردکوی، کلاله، گرگان، گنبدکاووس و مینودشت درگیر هستند که امدادرسانی به 1719 نفر در 30 شهر و روستا صورت گرفته است. 300 دستگاه خودرو از برف رها شده و از 50 واحد مسکونی نیز آب تخلیه شده است.

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر با بیان اینکه شهرستان های میامی، دامغان، سرخه، شاهرود و مهدی شهر در استان سمنان نیز تحت تأثیر برف و کولاک قرار گرفته اند، گفت: در این استان به 786 نفر امدادرسانی شده و 180 دستگاه خودرو از برف رهاسازی شده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "جزئیات حوادث برف و سیل در 3 استان کشور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جزئیات حوادث برف و سیل در 3 استان کشور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید