خبرنگاران دلیل اخراج ستاره استقلال، طریقه اهدای جام پرسپولیس و نامه ای از توکیو

به گزارش وبلاگ بهروز، تهران- خبرنگاران- در اولین روز از مردادماه سال 1399 با بسته ورزشی خبرنگاران همراه باشید.

خبرنگاران دلیل اخراج ستاره استقلال، طریقه اهدای جام پرسپولیس و نامه ای از توکیو

اولین روز مردادماه با اخبار ورزشی گوناگونی همراه شد. بسته ورزشی وبلاگ بهروزی چهارشنبه به اظهار نظرهای اجرا شده از سوی اهالی ورزش راجع به مسائل مختلف بیشتر پرداخته است. با ما همراه باشید.

گلزن برتر لیگ فوتبال: خانم گلی نیازمند آمادگی روحی و روانی است

سمیه خرمی، ملی پوش تیم فوتبال زنان ایران در گفت وگوی اختصاصی با وبلاگ بهروز درباره لیگ برتر زنان، تیم ملی زنان و خانم گلی در این مسابقات صحبت کرد که متن این مصاحبه را در اینجا می خوانید.

بمب تابستانی رئال خنثی شد؛ امباپه در پاریس می ماند

یکی از اهداف اصلی رئال مادرید در فصل جابجایی تابستانی کیلیان امباپه است. ستاره فرانسوی تیم پاری سن ژرمن که خودش نیز از طرفداران رئال بوده گویا باید بازهم برای پیوستن به این تیم صبر کند. اما چرا؟ در اینجا بخوانید.

حضور وزیر ورزش و جوانان در کمیسیون فرهنگی مجلس

وزیر ورزش و جوانان در کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی حاضر شد. در همین رابطه سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: وزیر ورزش و جوانان در این کمیسیون گزارشی از فعالیت های نظارت در حوزه ورزش، موفقیت های فدراسیون ها و اقدامات اجرا شده، ارائه کرد. جزییات بیشتر در اینجا.

علی نژاد: از عملکرد فدراسیون بوکس رضایت داریم

مجمع فدراسیون بوکس امروز برگزار گشت و در حاشیه این مجمع، مهدی علی نژاد معاون قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان از عملکرد این فدراسیون ابراز رضایت کرد. متن صحبت های علی نژاد در اینجا در دسترس است.

نامجو مطلق : دانشگر به مربیان و بازیکنان استقلال بی احترامی کرد

محمد دانشگر، مدافع تیم فوتبال استقلال تهران در تمرینات روز گذشته از سوی فرهاد مجیدی اخراج شد. مجید نامجو مطلق مربی استقلال در نشست خبری پیش از بازی برابر نساجی درباره این موضوع صحبت کرد که در اینجا می خوانید.

چرا پرسپولیس باید نفت مسجد سلیمان را شکست دهد؟

پرسپولیس در آستانه بازی با نفت مسجدسلیمان است و ممکن است پیش از شروع بازی با این تیم قهرمانی اش مسجل شود اما با این حال پیروزی برابر نفت برای سرخپوشان تهرانی بسیار مهم است. چرا؟ در اینجا مطلع شوید.

پورموسوی: بازی ما مقابل استقلال را از تقویم مسابقات خارج کنند

کشمکش ها راجع به برگزار نشدن یا نشدن بازی پارس جنوبی جم و استقلال تهران ادامه دارد. سیروس پورموسوی سرمربی تازه وارد پارس در جدیدترین اظهار نظر اعلام کرده که تا اعلام حکم نهایی، برنامه دیدار تیمش برابر استقلال از تقویم مسابقات خارج شود. متن صحبت های سرمربی سابق تیم فوتبال جوانان را در اینجا می توانید مطالعه کنید.

بلان جانشین ستین می شود؟

لوران بلان، جدیدترین نامی است که برای جانشینی کیکه ستین مطرح شده است. ستاره سابق تیم ملی فرانسه و سرمربی اسبق این تیم یکی از کسانی است که به نیمکت آبی اناری ها نزدیک شده است. جزییات بیشتر در اینجا.

همه چیز در مورد جشن قهرمانی پرسپولیس

همانطور که گفته شد پرسپولیس در آستانه قهرمانی در لیگ نوزدهم قرار گرفته است. هر آنچه لازم است درباره مراسم قهرمانی این تیم بدانید در اینجا موجود است.

در نامه کمیته برگزاری بازی ها به تمامی کشورها تاکید شد؛ المپیک توکیو سال آینده برگزار خواهد شد

کمیته برگزاری بازی های المپیک توکیو با ارسال نامه ای به تمامی کمیته های ملی کشورهای عضو بر برگزاری قطعی این تورنمنت کرونازده در سال 2021 تاکید کرد. متن این خبر را اینجا بخوانید.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران دلیل اخراج ستاره استقلال، طریقه اهدای جام پرسپولیس و نامه ای از توکیو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران دلیل اخراج ستاره استقلال، طریقه اهدای جام پرسپولیس و نامه ای از توکیو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید