خبرنگاران قائم مقام ستاد خدمات نوروزی فارس: مسافرت نروید

به گزارش وبلاگ بهروز، شیراز-خبرنگاران-قائم مقام ستاد خدمات نوروزی استان فارس بر عدم انجام سفرهای نوروزی در شرایط فعلی تاکید نمود و گفت: توصیه ما به پیروی از مقامات بهداشت و سلامت کشور این است که مردم جهت حفظ سلامتی خود، در ایام عید از سفر پرهیز نمایند.

خبرنگاران قائم مقام ستاد خدمات نوروزی فارس: مسافرت نروید

ظفر افشون آدینه گفت: استان فارس از نظر شیوع ویروس کرونا شرایط بهتری نسبت به سایر استان ها دارد و در تلاشیم این شرایط را حفظ کنیم، از این رو، توصیه اکید می گردد مردم از سفر به نقاط دیگر در ایام عید پرهیز نمایند.

وی اضافه کرد: بهتر است که مردم سفرهای خود را به تابستان موکول نمایند تا از عوارض این ویروس و بیماری ناشی از آن در امان بمانند.

معاون استاندار فارس با تکذیب شایعه اعلام آمادگی فارس برای پذیرایی از میهمانان نوروزی نیز،گفت: سال جاری در استان فارس امکاناتی که در سنوات گذشته برای مسافران در نظر گرفته می شد را طبیعتا نخواهیم داشت.

افشون گفت: با توجه به تاکید مقامات بهداشت و سلامت کشور، مردم نیز اصل پیشگیری را با ماندن در خانه های خود دنبال نمایند.

وی در عین حال از فعال سازی واحدهای صنعتی فراوری ماسک و مواد ضد عفونی در استان برای تامین احتیاج مردم نیز اطلاع داد و گفت: بخش نقدینگی واحدهای فراوریی ماسک و مواد ضد عفونی را تامین کردیم تا با حداکثر فراوری کار نمایند.

معاون استاندار فارس توضیح داد: در این راستا کارخانه الکل سازی فسا و سپیدان که قبلا تعطیل بود، فعالیت خود را از سر گرفتند.

گفتنی است در چند روز اخیر بحث سفرهای نوروزی به ویژه سفر به استان فارس و آمادگی این استان برای پذیرایی از میهمانان، در بعضی رسانه ها مطرح شده بود که بنا به گفته افشون، این مساله منتفی است و تاکید مسوولان استان همچنان بر عدم انجام سفر و ماندن در خانه ها است.

عبدالرسول همتی،معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز روز آدینه از افزایش شمار مبتلایان به کرونا در استان فارس به 81 نفر اطلاع داد و گفت: طی 24 ساعت گذشته 13 مورد جدید به افراد مبتلا به کرونا در این استان اضافه کرده شده است.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران قائم مقام ستاد خدمات نوروزی فارس: مسافرت نروید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران قائم مقام ستاد خدمات نوروزی فارس: مسافرت نروید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید